بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن:

تامین مالی اولویت تامین سرمایه تمدن است

تامین مالی اولویت تامین سرمایه تمدن است
موضوع تامین مالی اولویت تامین سرمایه تمدن است. باتوجه به نیازی که در کشور وجود دارد، اوراق متعددی را پذیره نویسی کرده و بازارگردانی آن را انجام می‌دهیم. 
کد خبر : ۲۷۰۵۴۳

تامین مالی اولویت تامین سرمایه تمدن است

علی بیگ زاده، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت تامین سرمایه تمدن بر مدیریت دارایی تمرکز دارد. حدود ۸۰ همت دارایی مدیریت دارایی در صندوق‌ها را داریم. در کنار موضوع مدیریت دارایی، موضوع تامین مالی اولویت تامین سرمایه تمدن است. باتوجه به نیازی که در کشور وجود دارد، اوراق متعددی را پذیره نویسی کرده و بازارگردانی آن را انجام می‌دهیم. 

وی افزود: حدود ۲۰ همت تامین مالی شرکت‌ها را انجام داده ایم که اگر صندوق‌ها کمک کنند و بتوانیم منابع را تجهیز کنیم گام خوبی در بخش صکوک شرکتی خواهیم برداشت.

بیگ زاده در این باره ادامه داد: طبق گفته وزیر اقتصاد؛ تامین مالی؛ اولویت کشور است که به نظر می‌آید شرکت تامین سرمایه تمدن می‌تواند نقش خوبی را در این زمینه ایفا کند.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در کنار تامین مالی شرکت‌های بزرگ؛ برای شرکت‌های کوچک، SME و دانش بنیان نیز در چارچوب بحث تامین مالی جمعی که با نظارت فرابورس و سازمان بورس انجام می‌شود توانستیم منابع را از افرادی که متقاضی سرمایه گذاری در یک گواهی محصول هستند جمع و منابعی که معمولا زیر ۲۵ میلیارد تومان است را در اختیار شرکت‌های تولیدی قرار دهیم. در این رابطه برای ۳۰ شرکت تامین مالی ۵۰۰ میلیارد تومانی انجام شده و امیدواریم با متقاضیان زیادی که وجود دارد این کار را گسترش دهیم. 

وی درخصوص رونمایی از محصولات جدید این شرکت بیان کرد: موضوع اکوسیستم تمدن برای ما اهمیت فراوانی دارد. ابزار‌های دیجیتالی که مردم بتوانند با اپ موبایل معاملات آپشن را انجام دهند. معاملات آپشن عمقی در بازار ندارد و تازه شروع شده است. توانستیم بحث تلفیق آی بی تریدر و معامله گر آپشن را انجام دهیم و این مخصول در اختیار بازار قرار می‌گیرد و پیش بینی می‌کنیم که استقبال خوبی از این حوزه صورت بگیرد. 

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن با اشاره به رقم تامین مالی‌ای که این شرکت انجام داده گفت: تامین مالی که ما انجام دادیم در یک سال و نیم گذشته اعداد محدودی بود، اما در مدت یک سال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای ۲۰ شرکت تامین مالی انجام دادیم.

بیگ زاده درباره پیش بینی خود از بازار سرمایه گفت: در هفته‌های اخیر مردم اعتماد خوبی به بازار سرمایه کردند و پول خوبی وارد بازار سرمایه شد. امیدواریم این روند ادامه دار باشد. اگر این روند ادامه پیدا کند و بحث گزارش ۱۲ ماهه شرکت‌ها روی کدال و نیز موضوعات مرتبط با نرخ ارز، پیش بینی ما این است که رونق دوباره به بازار برمی گردد. اما اعتمادی که مردم به بازار سرمایه می‌کنند باید تداوم بیابد و از آن پاسداری شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر