بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
از آبان ماه؛

"خودکفا" در مسیر پرداخت سود قرار گرفت

شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.
کد خبر : ۲۷۱۰۱۵

 

به گزارش بورس نیوز، شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.

بر اساس این گزارش، سود کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ از طریق سجام پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
همتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مردمو سر کار گذاشتین گور ..سود و سهام سگ خورد نخواستیم هیچکدومو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
سود سهام خودکفایی م شد دردسر دیگر برا ملت .برا یکی پرداخت میشه برا دیگری نمیشه.خواهشمنداست رسیدگی شود.
م با سلام چرا سود سهم آزادگان در تاریخ 2ابان ماه ب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بد سود را می‌ریزند
پرویز چانباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
برگ سهام احرار یا مینو را از کجا دریافت کنیم آزاده عصاب روان غیر شاغل از ۶۵ تا ۱۴۰۳ فقط از ۸۵ حقوق دادن نه وام مستجر رکجا میرم سر کارم کارم انجام انجام نمی‌شود شما یک کار در ادارات انجام داد حق من گرفت شود تشکر محلات پرویز حسنی
پرویز چانباز آزادگان
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
من اگر بخام سهام خودم بفروشم کجا برم راهنمای کامل تشکر