از آبان ماه؛
"خودکفا" در مسیر پرداخت سود قرار گرفت
شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فرابورس اعلام کرد؛
تغییر پارامترهای بازارگردانی "شرنگی" و "خودکفا"
با اعلام فرابورس؛
بازارگردانی "خودکفا" به پایان رسید
فرابورس اعلام کرد؛
تغییر پارامترهای بازارگردانی "شرنگی" و "خودکفا"
با اعلام فرابورس؛
بازارگردانی "خودکفا" به پایان رسید ارسال نظر
نظرات بینندگان
مردمو سر کار گذاشتین گور ..سود و سهام سگ خورد نخواستیم هیچکدومو
پاسخ
سود سهام خودکفایی م شد دردسر دیگر برا ملت .برا یکی پرداخت میشه برا دیگری نمیشه.خواهشمنداست رسیدگی شود.
پاسخ
بد سود را میریزند
پاسخ
برگ سهام احرار یا مینو را از کجا دریافت کنیم آزاده عصاب روان غیر شاغل از ۶۵ تا ۱۴۰۳ فقط از ۸۵ حقوق دادن نه وام مستجر رکجا میرم سر کارم کارم انجام انجام نمیشود شما یک کار در ادارات انجام داد حق من گرفت شود تشکر محلات پرویز حسنی
پاسخ
پرویز چانباز آزادگان
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
من اگر بخام سهام خودم بفروشم کجا برم راهنمای کامل تشکر
اخبار روز
خبرنامه

