بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
چه خبر از جاده مخصوص؟

"خودرو" تخته‌گاز رکورد زد!

بیشترین تقاضای مشتریان شرکت ایران‌خودرو برای قطعات و لوازم بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۱۷ هزار و ۱۵۵ میلیاردتومانی دست‌یافت.
کد خبر : ۲۷۱۲۶۶

بورس‌نیوز:

شرکت ایران‌خودرو با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۱۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۲ هزار و ۶۷۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که توانسته است رکورد جدیدی ثبت کند.

میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت خودروساز از فروش محصولات خود به درآمد ۳۳ هزار و ۷۰۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۳۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۵ درصدی همراه بود، همچنین "خودرو" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که این خودروساز آبی‌پوش در خردادماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای قطعات و لوازم بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۱۷ هزار و ۱۵۵ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش قطعات و لوازم کسب کرد ۵۱ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو به فروش رسید عبارت است از گروه پژو، دنا، گروه سمند، تارا، هایما و رانا که دراین‌بین «گروه پژو» با کسب درآمد ۹ هزار میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۵۴ درصدی در یک ماه
ایران‌خودرو در اردیبهشت ماه چقدر درآمد کسب کرد؟

افزایش ۲۵۴ درصدی در یک ماه

بخوانیم از مقدار فروش ایران خودرو در اردیبهشت ماه
فروش ماهانه "خودرو" زیر ذره بین بورس نیوز؛

بخوانیم از مقدار فروش ایران خودرو در اردیبهشت ماه

ارسال نظر