در جهت تنوع بخشی به ابزارهای مالی؛
صندوق اهرمی گروه فیروزه، در راه پذیره نویسی (قسمت سوم و پایانی)
رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه در نشست خبری این گروه مالی با اصحاب رسانه بیان کرد: با توجه به تجربهای که مردم در سال ۹۹ در بورس داشتند، به این نتیجه رسیدند که باید سرمایه گذاریهای خود را به صورت غیر مستقیم از طریق ابزارهای مالی انجام بدهند تا با ریسک کمتر به سود برسند. بنا بر همین اتفاق بازار استقبال خوبی از صندوقها داشت و ما هم سرمایه گذاری زیادی در این قسمت انجام دادیم و و به زودی پذیره نویسی صندوق اهرمی فیروزه را اعلام عمومی خواهیم کرد.
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
گروه سرمایهگذاری توسعه صنعتی ایران رقم زد؛
"وتوصا" در مدار صعود
در گروه سرمایهگذاری توسعه صنعتی ایران؛
تداوم روند صعودی "وتوصا"
گروه سرمایهگذاری توسعه صنعتی ایران رقم زد؛
"وتوصا" در مدار صعود
در گروه سرمایهگذاری توسعه صنعتی ایران؛
تداوم روند صعودی "وتوصا" ارسال نظر
نظرات بینندگان
حالا اون صندوق های اهرمی چه گلی زدند که این بزنه...
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
