بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
گروه توسعه مالی مهر آیندگان ثبت کرد؛

ثبات ارزش بازار "ومهان"

ثبات ارزش بازار
عمده سرمایه‌گذاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان در مردادماه مربوط به بخش‌های فراورده‌های نفتی، کک، سوخت هسته‌ای و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بوده است.
کد خبر : ۲۷۳۶۱۲

ثبات ارزش بازار

بورس‌نیوز:

گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت شده ۳ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۳ هزار و ۱۰۰ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در مردادماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

ثبات ارزش بازار

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومهان" در این دوره ماهانه برابر با ۱۲ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان بوده است؛ گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومهان" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲ هزار و ۱۵۵ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۰ هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "ومهان" در مردادماه مربوط به بخش‌های فراورده‌های نفتی، کک، سوخت هسته‌ای و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بوده است.

ثبات ارزش بازار

گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳۱ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۲۰۸ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومهان" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۳۱ هزار و ۹۶ میلیارد تومان به مبلغ ۳۱ هزار ۱۴۵ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته افزایش را به دنبال داشت. همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۶ درصد رشد را به خود دیده است.

ثبات ارزش بازار

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به عملکرد یک‌ساله گروه توسعه مالی مهر آیندگان؛

"ومهان" در یک سال چقدر سود ساخت؟

نگاهی به عملکرد یک‌ساله گروه توسعه مالی مهر آیندگان؛

"ومهان" در یک سال چقدر سود ساخت؟

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.