بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در مرداد محقق ساخت؛

توسعه ۴۶۵ درصدی "وتوصا"

توسعه ۴۶۵ درصدی
بر اساس آخرین گزارش عملرد گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، این شرکت توانسته در مردادماه جاری ارزش پرتفوی سرمایه گذاری‌های بورسی خود را به ۲ هزار و ۶۴ میلیارد تومان رساند.
کد خبر : ۲۷۳۸۶۱

توسعه ۴۶۵ درصدی

بورس نیوز:

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به مردادماه خود، توانسته ارزش پرتفوی سرمایه‌گذاری خود در شرکت‌های بورسی را به ۲ هزار و ۶۴ میلیارد تومان برساند و رشدی ۲۱۹ میلیاردی نسبت به دوره مشابه سال قبل، معادل ۱۲ درصد را ثبت کند.

توسعه ۴۶۵ درصدی


 بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، به نسبت مردادماه سال گذشته با رشد اعجاب‌انگیز ۴۶۵ درصدی همراه بوده است. شایان‌ذکر است، بر اساس گزارش عملکرد مردادماه "وتوصا" بیش از ۵۰ درصد سبد سرمایه‌گذاری‌های این گروه سرمایه‌گذاری را شرکت‌های خارج بورس تشکیل می‌دهد. واسطه‌گری‌های مالی و پولی، عمده بهای تمام شده این بخش را به مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان؛ به خود اختصاص داده است. همچنین سرمایه‌گذاری‌های "وتوصا" در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار تنها محل درآمدی این شرکت را شامل می‌شود.

توسعه ۴۶۵ درصدی


 گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران حدود ۲ هزار و ۶۴ میلیارد تومان ارزش پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های خود را در شرکت‌های بورسی در مردادماه اعلام کرده است که به نسبت سال گذشته با رشد ۱۲ درصدی همراه بوده است، گفتنی است این میزان به نسبت تیرماه سال جاری، با کاهش ۲ درصدی نیز مواجه بوده است.

توسعه ۴۶۵ درصدی

 

پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارزش بازار
گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران محقق کرد؛

ارزش بازار "وتوصا" به بالاترین میزان خود در دو سال اخیر رسید

گزارش سرمایه
در مرجع ثبت شرکت ها؛

گزارش سرمایه "وتوصا" ثبت شد

ارسال نظر