بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
رشته‌های درآمدزایی ماکارونی در
بیشترین درآمدزایی که شرکت زر ماکارون در شهریورماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۲۵۹ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۷۴۴۰۹

رشته‌های درآمدزایی ماکارونی در

بورس‌نیوز:

شرکت صنعتی زر ماکارون با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶ هزار و ۳۰۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست ثبات در درآمدزایی را به سهام‌داران خود نشان بدهد.

رشته‌های درآمدزایی ماکارونی در

شرکت زر ماکارون میزان درآمدی که در ششمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۴۳۷ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در شهریورماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۳ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۱۸ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت غذایی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

رشته‌های درآمدزایی ماکارونی در

میزان درآمدی که شرکت زر ماکارون در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "غزر" در ششمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۱۱ میلیارد تومان بوده است. 

بیشترین درآمدزایی که شرکت زر ماکارون در شهریورماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۲۵۹ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از فروش این محصول در شهریورماه دربرگیرندة ۵۹ درصد از درآمد ماهانه "غزر" بود. مابقی درآمد‌هایی که زر ماکارون از فروش دیگر محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۱۷۸ میلیارد تومان بود. "غزر" در شهریورماه ۲ گروه از محصولات «رشته‌ای و فرمی» را در بازار خارج از کشور به فروش رساند.

رشته‌های درآمدزایی ماکارونی در

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۴۲۵ میلیارد تومان در پنجمین ماه سال
"غزر" از درآمد خود خبر داد؛

۴۲۵ میلیارد تومان در پنجمین ماه سال

غزر در ۳ ماهه نخست چقدر سود کرد؟
بخوانیم از گزارش فعالیت ۳ ماهه زر ماکارون؛

غزر در ۳ ماهه نخست چقدر سود کرد؟

ارسال نظر