بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
شرکت آهن و فولاد ارفع در شهریورماه محقق ساخت؛

۱۰۰ درصد...

۱۰۰ درصد...
شرکت آهن و فولاد در شهریورماه، روند نزولی خود را شکسته و با ۱۰۰ درصد رشد، به درآمد یک هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان را محقق ساخته است.
کد خبر : ۲۷۴۹۰۴

بورس نیوز:
شرکت آهن و فولاد ارفع با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۰۰ میلیاردی و ارزش بازار ۳۱ هزار میلیارد تومانی در گزارش منتهی به شهریورماه خود از تحقق درآمد یک هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی خود خبر داد. 


۱۰۰ درصد...


"ارفع" نسبت به مرداد ماه سال جاری رشدی ۸۲۷ میلیارد دلاری داشته است که علی رغم روند نه چندان خوب این شرکت در تابستان که به دلیل مشکلات عدیده‌ای همچون قطعی برق و خوراک مصرفی آن، درآمد تجمیعی خوبی را نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است

۱۰۰ درصد...


پس از روندی نزولی در ماه‌های گذشته، شرکت آهن و فولاد ارفع با عملکرد مثبت و اعجاب انگیز خود روندی گذشته را شکسته و بر مدار سودآوری خود بازگشته است. 

۱۰۰ درصد...


سبد درآمدی "ارفع" از فروش محصولات آن در بازار داخلی و خارجی تشکیل شده است که در نمودار فوق نسبت فروش صادراتی به داخلی آن ترسیم شده است. شرکت فولاد و آهن ارفع در شهریورماه با رشد فوق‌العاده خود در فروش صادراتی، توانسته به درآمد یک هزار ۱۱۴ میلیارد تومانی دست پیدا کند. این میزان به نسبت مردادماه سال جاری رشدی ۱۹۳ درصدی داشته است. 

۱۰۰ درصد...

شمش فولادی اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین محصول شرکت فولاد و آهن ارفع می‌باشد که از محل فروش آن، به مبلغ ۵۳۴ میلیارد تومان در بازار داخلی، ۳۲ درصد درآمدزایی این شرکت را شامل شده است و ۶۸ درصد سبد درآمدی آن را شمش فولاد صادراتی به خود اختصاص داده است. 
 
پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر