بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
روند درآمدزایی زر ماکارون در اوج به سر می‌برد

فروش ماکارونی‌های "غزر" در مسیر صعود

فروش ماکارونی‌های
مجموع درآمد‌های عملیاتی شرکت "غزر" در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۲ برابر با ۲ هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان به ثبت رسید که این درآمد‌ها از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده و عمده‌ترین درآمد کسب‌شده، از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۷۵۰۴۰

فروش ماکارونی‌های

بورس نیوز:

به گزارش بورس نیوز، زر ماکارون در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد عملیاتی خود در این دوره ۶ ماهه را برابر با ۲ هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان ارائه کرد که رشد ۵۰ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال در گذشته از آن خود کرده است.

سود ناخالص شرکت "غزر" در این دوره ۶ ماهه با افزایش ۴۳ درصدی از مبلغ ۵۰۲ میلیارد تومان به مبلغی بالغ‌بر ۷۱۷ میلیارد تومان در این دوره رسیده است.

سود عملیاتی زر ماکارون در پایان نیمه نخست سال جاری برابر با ۵۱۴ میلیارد تومان بود و همچنین هزینه‌های مالی زر ماکارون در پایان شهریورماه نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان به ثبت رسید. همان‌طور که در نمودار ذیل مشاهده خواهید کرد، در می‌یابید که این شرکت غذایی در ۵ سال گذشته با روند رو به رشد در درآمدزایی همراه بوده است.

فروش ماکارونی‌های

سود خالص "غزر" در پایان شهریورماه سال جاری برابر با ۳۸۶ میلیارد تومان ارائه‌شده و این در صورتی است که "غزر" در دوره مشابه سال گذشته با سود خالص ۲۸۳ میلیارد تومانی مواجه بوده. اکنون رشد ۳۶ درصدی را در پایان شهریورماه ۱۴۰۲ از خود بر جای گذاشته است. سود خالص در ازای هر سهم نیز در این دوره ۲۱۷ ریال گزارش شده است.

فروش ماکارونی‌های

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۲

شرکت "غزر" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های جاری و غیرجاری را برابر با ۵ هزار و ۲۲ میلیارد تومان به ثبت رساند که رشد ۳۴ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته مشاهده کرد. بیشترین دارایی "غزر" در اختیار بخش «دریافتنی‌های تجاری و سایر دریافتنی‌ها» با ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان بوده است.

این بخش از دارایی‌ها نسبت به پایان سال گذشته ۳۷ درصد رشد را به دنبال داشت و پس‌ازآن نیز «سفارشات و پیش‌پرداخت‌ها» با یک هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان قرار گرفت که افزایش ۸۷ درصدی را نسبت به پایان سال گذشته به همراه داشته است.

همان‌طور که در ابتدای مطلب مطالعه کردید، مجموع درآمد‌های عملیاتی شرکت "غزر" در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۲ برابر با ۲ هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان به ثبت رسید که این درآمد‌ها از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده و عمده‌ترین درآمد کسب‌شده، از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

بیشترین درآمدی که "غزر" در دوره ۶ ماهه ابتدایی سال مالی به دست آورد از فروش «ماکارونی رشته‌ای» در بازار داخل کشور بود که برای شرکت یک هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت. 

پرفروش‌ترین محصول ارائه‌شده زر ماکارون در بازار کماکان متعلق به «ماکارونی رشته‌ای» با مقداری نزدیک به ۷۲ هزارتن بوده که ۵۱ درصد افزایش فروش را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۴۲۵ میلیارد تومان در پنجمین ماه سال
"غزر" از درآمد خود خبر داد؛

۴۲۵ میلیارد تومان در پنجمین ماه سال

تحرک مثبت
گزارش اسفند ماه "غزر" منتشر شد:

تحرک مثبت "غزر" در بازار داخلی و خارجی

ارسال نظر