بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
فعالیت‌های
از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بانک ملت، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۷۵۰۶۱

فعالیت‌های

بورس‌نیوز:

بانک ملت با سرمایه ثبت شده ۳۵ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۵۵ هزار و ۷۴۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

فعالیت‌های

بانک ملت در ششمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۱۱ هزار و ۱۰۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در شهریورماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۶ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی "وبملت" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

فعالیت‌های

عمده‌ترین درآمد "وبملت" در شهریورماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک ملت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۵۰ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در شهریورماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «سلف» و «تسهیلات ارزی» با یک هزار و ۶۵۹ و یک هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۵ و ۱۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

فعالیت‌های

بانک ملت در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۵ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با کاهش ۱۸۰ میلیاردتومانی همراه بوده است. پرهزینه‌ترین بخش از سپرده‌گذاری‌های "وبملت" در شهریورماه مربوط به گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام و سپرده‌های بلندمدت سه‌ساله است.

فعالیت‌های

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر