بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
تپسی در مهرماه شاهد رشد انفجاری درآمدزایی خود نسبت به دوره مشابه بود؛

تخته گاز درآمدزایی تپسی در یک سال گذشته

تخته گاز درآمدزایی تپسی در یک سال گذشته
“تپسی” در مهرماه نیز روند رو به رشد سالانه خود را ادامه داد و با افزایش درآمد ۲۲۶ درصد نسبت به مهرماه سال گذشته روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۷۵۲۵۳

تخته گاز درآمدزایی تپسی در یک سال گذشته+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۲ میزان درآمد عملیاتی که در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند برابر با مبلغ ۸۷ میلیارد تومان بود، مجموع این درآمد ماهانه از فروش و ارائه خدمات حاصل شد.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در آغاز نیمه دوم سال جاری از فروش و ارائه خدمات درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت نزدیک به ۵۵۴ میلیارد تومان بود، این شرکت در گزارش فعالیت ماهانه خود میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

حفظ درآمد‌های "تپسی" بالاتر از سال گذشته

“تپسی” در مهرماه نیز روند رو به رشد سالانه خود را ادامه داد و با افزایش درآمد ۲۲۶ درصد نسبت به مهرماه سال گذشته روبه‌رو بود، همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید این روند صعودی نیز در حوزه درآمد‌های تجمیعی نیز قابل لمس است که و این افزایش برابر با ۸۵ درصد (معادل ۲۵۵ میلیارد تومان) بوده است.

تخته گاز درآمدزایی تپسی در یک سال گذشته+بورس نیوز

به‌گونه‌ای که در دوره مشابه سال گذشته این رقم برابر با ۲۹۹ میلیارد تومان بوده و اکنون به مبلغی نزدیک به ۵۵۴ میلیارد رسیده است. تپسی میزان درآمدزایی که به ثبت رسانده ۸۸ درصد از میزان درآمدی که در سال مالی گذشته به دست آورده بود را در ۷ ماه سپری‌شده از سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ به ثبت رسانده است.

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۷ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، سفیر مختلف، سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی برابر با ۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در رتبه بعدی قرار دارد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با پیشنهاد هیات مدیره به مجمع؛

"تپسی" از افزایش سرمایه گفت

با سرعت در شیب سودآوری
عملکرد "تپسی" در ۶ ماهه نخست سال؛

با سرعت در شیب سودآوری

مجوز افزایش سرمایه تپسی صادر شد
در پی پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه؛

مجوز افزایش سرمایه تپسی صادر شد

ارسال نظر