بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
دوده صنعتی پارس با کاهش ۱۱ درصدی فروش محصولات همراه بود؛

روند نوسانی درآمدزایی "شدوص" در ۴ ماه اخیر

روند نوسانی درآمدزایی
بیشترین درآمدزایی "شدوص" در مهرماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شکل گرفت که این میزان درآمد دربرگیرنده‌ی ۶۹ درصد از درآمد ماهانه بود.
کد خبر : ۲۷۵۳۳۷

روند نوسانی درآمدزایی

بورس نیوز:

شرکت دوده صنعتی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که در کارنامه مالی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان بود، "شدوص" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز به درآمد تجمیعی ۹۶۵ میلیارد تومان رسید.

روند نوسانی درآمدزایی

دوده صنعتی پارس میزان درآمدی که در مهرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدزایی "شدوص" در مهرماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شکل گرفت که این میزان درآمد دربرگیرنده‌ی ۶۹ درصد از درآمد ماهانه بود.

میزان سرمایه‌ای که "شدوص" در ۷ ماه سپری‌شده از سال مالی به ثبت رساند برابر با مبلغ ۹۵ میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه "شدوص" تا مهرماه 

درآمد ماهانه‌ای که دوده صنعتی پارس در مهرماه سال جاری از فروش انواع گرید دوده به دست آورد نسبت به ماه گذشته کاهش ۴ درصد را مشاهده کرد و روند پر نوسانی را ۴ ماه اخیر از خود بر جای گذاشته است.

روند نوسانی درآمدزایی

تنها محصولی که "شدوص" از فروش آن در مهرماه کسب درآمد کرد مربوط به فروش محصول «انواع گرید دوده» در بازار داخلی و صادراتی بود که ۱۴۵ میلیارد تومان درآمدزایی به همراه داشت، نرخ فروش این محصول در بازار داخل کشور بالغ‌بر ۵۱ میلیون تومان و در بازار صادراتی ۴۴ میلیون تومان در ازای هر تن ثبت کرد. 

با وجود افزایش نرخی که این شرکت در مهرماه برای انواع گرید‌های دوده به همراه داشت، مقدار فروش این شرکت نیز کاهش پیدا کرد و به طبع این موضوع بر میزان درآمد این شرکت نیز تأثیر مستقیم گذاشته است.

روند نوسانی درآمدزایی

شرکت دوده صنعتی پارس در مهرماه ۳ هزار و ۱۱ تن از محصولات خود را به فروش رساند که با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود، مجموع فروش محصولات این شرکت در ۷ ماه گذشته به ۲۲ هزار و ۱۱۱ تن رسید.

پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جایگزینی راکتورها و افزایش مقادیر تولید
رشد چشمگیر سودآوری "شدوص" در گزارش 6 ماهه:

جایگزینی راکتورها و افزایش مقادیر تولید

ارسال نظر