بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
درآمد‌های سیمان خزر از فروش «سیمان تیپ ۲ پاکتی» ۱۱ درصد ریزش داشت؛

پایین‌ترین درآمدزایی "سخزر" در ۴ ماه گذشته

پایین‌ترین درآمدزایی
بیشترین درآمدی که سیمان خزر در مهرماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان بود که نسبت به شهریورماه با کاهش ۱۱ درصد همراه بود.
کد خبر : ۲۷۵۵۴۵

پایین‌ترین درآمدزایی

بورس نیوز:

سیمان خزر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۲ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که از فروش محصولات در دوره یک‌ماهه شناسایی کرد را برابر با ۸۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و طی ۷ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی به ۵۳۶ میلیارد تومان رسید.

پایین‌ترین درآمدزایی

درآمدی که سیمان خزر در مهرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخلی بود و در سال مالی جاری فروش از طریق بازار خارجی نداشت، عمده‌ترین درآمدی که این شرکت سیمانی در ۷ ماهه گذشته به ثبت رساند متعلق به تیرماه بود.

درآمد‌های عملیاتی "سخزر" تا مهرماه ۱۴۰۲

میزان درآمدی که سیمان خزر در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۶ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد، درآمدی که طی ۷ ماه سپری‌شده از سال جاری به ثبت رسیده با ۳۸ رشد همراه بود.

پایین‌ترین درآمدزایی

بیشترین درآمدی که سیمان خزر در مهرماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان بود که نسبت به شهریورماه با کاهش ۱۱ درصد همراه بود و نرخ فروش این محصول با رشد ۵ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۸۷۰ هزارتومان در ازای تن رسید.

مقدار فروش محصولات سیمان خزر در مهرماه

پایین‌ترین درآمدزایی

سیمان خزر در مهرماه سال جاری ۵۷ هزار و ۵۳۹ تن از محصولات خود را در بازار داخلی توانست به فروش برساند، این در صورتی است که در سال مالی گذشته این شرکت سیمانی به‌طور متوسط در هر ماه ۹۹ هزار تن فروش را تجربه کرده بود، "سخزر" در ۷ ماه گذشته به میانگین فروش ۱۰۰ هزارتن رسید، مقدار فروش ماهانه این شرکت سیمانی نسبت به شهریورماه ۱۷ درصد کاهش پیدا کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر