بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
شرکت گروه مالی صبا تأمین در مهرماه محقق ساخت؛

"صبا"، نمادی از جنس ثبات

سهم سرمایه گذاری‌های این شرکت در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به میزان یک درصد افزایش یافته و ۸۲ درصد سبد سرمایه گذاری‌های این شرکت را به خود اختصاص داده است، که این میزان معادل ۱۵ هزار و ۴۵ میلیارد تومان می‌باشد.
کد خبر : ۲۷۵۷۷۵

بورس نیوز:

گروه مالی صبا تأمین با سرمایه ثبت شده ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۵ هزار میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق بهای تمام شده سرمایه گذاری ۱۸ هزار و ۶۳ میلیارد تومانی خود خبر داد که این میزان نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۸ درصدی همراه بوده است، هرچند این مبلغ در مقایسه با شهریورماه سال جاری حدود ۰.۸ درصد کاهش یافته است.

گفتنی است ارزش بازار پرتفوی بورسی "صبا" عملکرد مثبت خود را حفظ کرده است و در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتشره منتهی به مهرماه، این میزان ۵۶ هزار و ۶۹۲ میلیارد تومان اعلام شده است. ارزش بازار پرتفوی بورسی این شرکت نسبت به شهریورماه سال گذشته رشد ۸۱ درصدی داشته است و در مقایسه با ماه گذشته یک درصد کاهش یافته است. 

شرکت گروه مالی صبا تامین حداقل در ۳ سال گذشته، روند رو به رشد و با ثبات خود را حفظ کرده است و علی‌رغم تلاطم‌های بازارسرمایه در این مدت؛ پیشرو در سودآوری بوده است. 

سبد سرمایه‌گذاری گروه مالی صبا تأمین متشکل از شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی است که ترکیب‌های آن نسبت به ماه گذشته به میزان بسیار کمی تغییر داشته است؛ سهم سرمایه گذاری‌های این شرکت در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به میزان یک درصد افزایش یافته و ۸۲ درصد سبد سرمایه گذاری‌های این شرکت را به خود اختصاص داده است،که این میزان معادل ۱۵ هزار و ۴۵ میلیارد تومان می‌باشد. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر