بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تحلیل تکنیکال
پترول در حال ساخت یک الگوی سر و شانه است و تا زمان شکست خط گردن این الگو تأیید نمی‌شود.
کد خبر : ۲۷۵۹۵۲

بورس‌نیوز:

در بررسی بلند مدتی این نماد از گروه مواد شیمیایی، یک‌روند صعودی و عکس‌العمل‌های مناسب به این روند مشهود است.

در رسم کانال فرضی پترول، در بلندمدت، قیمت کنونی به سقف کانال شکسته شده برگشته و بار‌ها به این سقف عکس‌العمل مناسب داشته است. این نماد در حال حاضر در حمایت دینامیک خود قرار گرفته و مقاومت بلندمدتی در مسیر نماد پترول، مقاومت حوالی ۳۲۰ تومان است.

تحلیل تکنیکال

به سراغ تحلیل کوتاه‌مدتی این نماد می‌رویم. نماد پترول در بررسی کوتاه‌مدتی در حال ساخت یک الگوی سر و شانه است و تا زمان شکست خط گردن این الگو تأیید نمی‌شود. حمایت معتبر و تأثیرگذار حوالی ۱۶۵ تا ۱۸۰ تومان را دارد و کراس کیجنسن و تنکانسن برای قیمت نقش حمایت را بازی می‌کند، در حال حاضر و با حفظ حد ضرر ۱۶۰ تومانی، این نماد در محل مناسب خرید از دیدگاه تکنیکالی قرار گرفته است و می‌تواند اهداف ۲۲۰ تومان را در کوتاه‌مدت و ۳۲۰ تومان در میان‌مدت را حاصل کند.

تحلیل تکنیکال

نجمه نیک طبع، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی محمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
لعنت به ...... پترول هم داشتم مثل حلزونی هستش که پاهاش شکسته .کشوری که .باشن حیف .که دستشون بدی چه برسه سرمایه گذاری کردن تو بورس.....تا الان تو این ۶ ماه ۴۰۰ میلیون ضرر کردم و مجبورم که دیگه خارج بشم چون پول نیازم و دیگه نمیتونم منتظر باشم..... منی که یه پراید زیر پام بود . منی که حتی یه طلا واس زنم نخریدم با هزار آرزو که شاید سهام راه چاره باشه برای فرار از رکود . برای رسیدن به خیلی چیزهای ابتدایی که نا جوانان ایرانی دنبالشیم......آقای .ای شما یه .بی خاصیتی هستید که دورو ورتون پر شده از یه مشت بی سواد ........حیف .که به شماها . .بدی.....هر جا رسیدم گفتم .... هر کسی که ازم سوال کرده بورس ایران چطوره گفتم یه مشت ....تو این سیستم نشستن تا پولتون رو بالا بکشن......
Majid
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
عساتید محترم زحمت نکشید و اصلا تحلیل و تفسیر نکنید.
بورس بصورت دستوری حرکت می کند چه منفی و چه مثبت
تحلیل برای بلاد کفر هست زبانم لال آقایان و عساتید بزرگوار همه پنجاه‌ پنجاه خیرش ببینی، کار می کنند . تحلیل مال خ.ر