بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
بخوانیم از پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس؛

"تپسی" بار دیگر به رکورد خود رسید!

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در هشتمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۹۱ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۶۳۶۴

بورس‌نیوز:

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۶۸۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های سوءپیشینه سفیران، جریمه سفیر و مسافر متخلف، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی، کمیسیون دریافتی از سفیران و سایر درآمد کسب کند.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در هشتمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۹۱ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در آبان‌ماه از خدمات خود شناسایی کرد بیش از ۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۶۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت استارتاپی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در آبان‌ماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» حدود ۸۸ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به ماه گذشته رشد ۵ درصدی را به دنبال داشت. درآمدی که شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرندة ۹۷ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد “تپسی” نیز از بخش «سرویس تلفنی» با درآمد نزدیک به ۳ میلیاردتومانی بود که در جایگاه بعدی ایستاد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در خرداد چگونه عمل کرد؟

"تپسی" و یک گزارش فوق‌العاده

ارسال نظر