بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
در آبان‌ماه رقم خورد؛

جهش ۱۴۶ درصدی درآمد‌های "پارس"

جهش ۱۴۶ درصدی درآمد‌های
شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۲۹۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۶۴۵۲

جهش ۱۴۶ درصدی درآمد‌های

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی پارس با سرمایه ثبت شده ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۱۲ هزار و ۱۰۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی خود پایبند بوده است.

جهش ۱۴۶ درصدی درآمد‌های

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۲۹۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۴۶ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۱۴۶ درصدی درآمد‌های

" پارس" در آبان‌ماه ۲۷۵ هزار و ۷۲۶ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۷۹ هزار و ۲۸۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش پیدا کرد. 

جهش ۱۴۶ درصدی درآمد‌های

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پروپان صادراتی» با یک هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان بود درآمدی که "پارس" از فروش این محصول در آبان ماه به دست آورد برابر با ۳۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «پروپان صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «بوتان صادراتی» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «تولوئن» با مبلغی بالغ‌بر ۳۲ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

جهش ۱۴۶ درصدی درآمد‌های

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر