بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
مروری بر عملکرد گروه مالی صبا تأمین در آبان ماه؛

تجربه سودآوری مستمر با "صبا"

تجربه سودآوری مستمر با
ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت گروه مالی صبا تأمین، در آبان ماه با رشد ۴۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رقم ۵۵ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.  
کد خبر : ۲۷۶۴۸۹

صبا –گروه مالی صبا تأمین

بورس نیوز:
گروه مالی صبا تأمین با سرمایه ثبت‌شده ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۵ هزار میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه خود از تحقق بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار و ۱۴۱ میلیارد تومانی خود خبر داده است. 


بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "صبا" نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۳ درصدی و در مقایسه با مهرماه سال جاری ۰.۵ درصد نیز رشد داشته است. گفتنی است ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت گروه مالی صبا تأمین، در این ماه با رشد ۴۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رقم ۵۵ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

"صبا" علی‌رغم شرایط پرتلاطم بازار سرمایه در ماه‌های اخیر به دلیل جنگ، با استراتژی‌های مدیریت ریسک و تنوع‌بخشی در پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های خود توانسته حضور پویا و سودآوری مستمر خود را حفظ کند.

سبد سرمایه‌گذاری‌های گروه مالی صبا تأمین، متشکل از سرمایه‌گذاری‌های آن در شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیر بورسی است که دراین‌بین سهم عمده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را شرکت‌های بورسی با ۸۴ درصد، تشکیل داده است که به بهای تمام‌شده ۱۵ هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده است. گفتنی است سرمایه‌گذاری‌های "صبا" در شرکت‌های غیر بورسی ۱۶ درصد از حجم باقی‌مانده سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل می‌شود.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
سودسازی فولادین از
صبا فولاد خلیج‌فارس بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان سود ساخت؛

سودسازی فولادین از "فصبا"

شرکت گروه مالی صبا تأمین در مهرماه محقق ساخت؛

"صبا"، نمادی از جنس ثبات

ارسال نظر