بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس در این ماه ۱۶ هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۳ درصدی همراه بوده است.
کد خبر : ۲۷۶۶۹۱

بورس نیوز: 

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس با سرمایه ثبت شده ۱۰ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار حدود ۱۹ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه؛ از ثبت ارزش بازار پرتفوی بورسی ۱۶ هزار و ۴۰۲ میلیاردی خود خبر داده است.

این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۳ درصدی همراه بوده است، هرچند صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی این شرکت نسبت به شهریورماه سال جاری کاهش ۵ درصدی داشته است. 


جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "پترول" نیز با رشد یک هزار و ۲۸۲ میلیارد تومانی، معادل ۲۸ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود داشته است. 
بیشترین حجم سرمایه گذاری‌های شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس نزد شرکت غیربورسی است که این میزان بیش از ۷۴ درصد کیک سرمایه‎‌گذاری این شرکت را شامل می‌شود.

این میزان به مبلغ ۴ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان می‌باشد و بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "پترول" در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار یک هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان، معادل ۲۶ درصد از این حجم را شامل می‌شود. 

عمده سرمایه‌گذاری "پترول" در شرکت‌‎های غیربورسی مربوط به بخش مواد و محصولات شیمیایی به مبلغ ۳ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان بوده است. سرمایه گذاری‌های "پترول" در شرکت‌های بورسی نیز مربوط به بخش محصولات شیمیایی می‌باشد. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر