بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
ایران‌خودرو در آخرین ماه پاییز؛

روند صعودی "خودرو" حفظ شده است!

روند صعودی
بیشترین تقاضای مشتریان شرکت ایران‌خودرو در آذرماه برای قطعات و لوازم بود که از فروش آن‌ها به درآمدزایی ۷ هزار و ۱۱۱ میلیاردتومانی رسیدند.
کد خبر : ۲۷۷۳۰۰

روند صعودی

بورس‌نیوز:

شرکت ایران‌خودرو با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۱۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸۷ هزار و ۴۵۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری نشان داد که به ثبات قابل قبولی در درآمدزایی رسیده است.

روند صعودی

میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو در نهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت خودروساز از فروش محصولات خود به درآمد ۲۵ هزار و ۴۹۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش همراه بود، همچنین "خودرو" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۹ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

روند صعودی

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که این خودروساز آبی‌پوش در آذرماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای قطعات لوازم بود که از فروش آن‌ها به درآمدزایی ۷ هزار و ۱۱۱ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش این محصولات کسب کرد ۲۸ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو به فروش رسید عبارت است از رانا، دنا، گروه سمند، تارا، هایما و گروه پژو که دراین‌بین «گروه پژو» با کسب درآمد ۶ هزار و ۷۸۸ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

روند صعودی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
جهش ۲۵۶ درصدی
بهار درآمدزایی ایران‌خودرو در پایان تابستان؛

جهش ۲۵۶ درصدی "خودرو" در شهریورماه

سرعت
در آبان‌ماه ۱۴۰۲؛

سرعت "خودرو" بیشتر شد!

چه خبر از جاده مخصوص؟

"خودرو" تخته‌گاز رکورد زد!

ارسال نظر