بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
سرمایه گذاری‌ها در مسیر رشد؛

رشد ۹ درصدی سرمایه گذاری‌های بورسی "پترول"

رشد ۹ درصدی سرمایه گذاری‌های بورسی
شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آذر ماه؛ از ثبت ارزش بازار پرتفوی بورسی ۱۷ هزار و ۱۷۶ میلیارد تومانی خود خبر داده است.
کد خبر : ۲۷۷۵۸۵

بورس نیوز: 
شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس با سرمایه ثبت شده ۱۰ هزار میلیاردتومانی و با ارزش بازار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آذر ماه؛ از ثبت ارزش بازار پرتفوی بورسی ۱۷ هزار و ۱۷۶ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

رشد ۹ درصدی سرمایه گذاری‌های بورسی

این میزان در مقایسه با آبان ماه سال جاری رشد ۴ درصدی و نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ درصدی را به همراه داشته.
جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "پترول" نیز رشد ۲۴۴ میلیارد تومانی، معادل ۴ درصدی را، در مقایسه با آبان ماه سال جاری محقق ساخته است.

رشد ۹ درصدی سرمایه گذاری‌های بورسی

بیشترین حجم سرمایه گذاری‌های «شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس» نزد شرکت غیربورسی بوده که این میزان بیش از ۷۱ درصد کیک سرمایه‎‌گذاری این شرکت را شامل می‌شود.
این میزان به مبلغ ۴ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان می‌باشد و بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "پترول" در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار یک هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان، معادل ۲۹ درصد از این حجم را شامل شده است.
شایان ذکر است میزان بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های بورسی "پترول" در این ماه حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

رشد ۹ درصدی سرمایه گذاری‌های بورسی

عمده سرمایه‌گذاری "پترول" در شرکت‌‎های غیربورسی مربوط به بخش «مواد و محصولات شیمیایی»، همچون ماه گذشته به مبلغ ۳ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان بوده است. سرمایه گذاری‌های "پترول" در شرکت‌های بورسی نیز مربوط به بخش «محصولات شیمیایی» هست که بیش از ۹۰ درصد سبد سرمایه گذاری‌های بورسی این شرکت را به خود اختصاص داده است. 


پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر