بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
سهم ۶۷ درصدی سرمایه‌گذاری‌های
نزدیک به ۶۷ درصد سرمایه گذاری‌های "پترول" در صنعت «مواد و محصولات شیمیایی» بوده است که مربوط به سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی آن می‌باشد.  در جایگاه دوم سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در «محصولات شیمیایی» بوده است که به بهای تمام شده یک هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان، معادل ۳۱ درصد از سبد سرمایه‌گذاری‌های "پترول" را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۷۸۲۵۰

بورس نیوز: 
شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس با سرمایه ثبت شده ۱۰ هزار میلیاردتومانی و با ارزش بازار بیش از ۱۸ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به دی‌ماه؛ از ثبت ارزش بازار پرتفوی بورسی ۱۷ هزار و ۵۱۵ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

سهم ۶۷ درصدی سرمایه‌گذاری‌های

ارزش بازار پرتفوی بورسی "پترول" در این ماه با رشد ۲ درصدی در مقایسه با آذرماه و ۳ درصدی نسبت به دور مشابه سال گذشته همراه بوده است. 
جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "پترول" نیز با ۱۸ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته به سطح ۵ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومانی رسیده است.

سهم ۶۷ درصدی سرمایه‌گذاری‌های

بیشترین حجم سرمایه گذاری‌های «شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس» نزد شرکت غیربورسی بوده که این میزان بیش از ۶۹ درصد کیک سرمایه‎‌گذاری این شرکت را شامل می‌شود.
این میزان به مبلغ ۳ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان می‌باشد و بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "پترول" در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار یک هزار و ۷۳۹ میلیارد تومان، معادل ۳۱ درصد از این حجم را شامل شده است که این میزان نسبت به آذرماه سال جاری با رشد ۲ درصدی همراه بوده است.

سهم ۶۷ درصدی سرمایه‌گذاری‌های

نزدیک به ۶۷ درصد سرمایه گذاری‌های "پترول" در صنعت «مواد و محصولات شیمیایی» بوده است که مربوط به سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی آن می‌باشد. 
در جایگاه دوم سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در «محصولات شیمیایی» بوده است که به بهای تمام شده یک هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان، معادل ۳۱ درصد از سبد سرمایه‌گذاری‌های "پترول" را به خود اختصاص داده است. 


پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر