بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
درآمد‌های تجمیعی
از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی بالغ بر ۶ هزار و ۹۹۶ میلیارد تومان ثبت گردید.
کد خبر : ۲۷۸۳۱۵

درآمد‌های تجمیعی

بورس‌نیوز:

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۳۸ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹ هزار و ۱۵۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

درآمد‌های تجمیعی

بانک سینا در دهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۷۴۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در دی ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افت را نسبت به ماه گذشته و ۲۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی "وسینا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

درآمد‌های تجمیعی

عمده‌ترین درآمد "وسینا" در دی‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۶۰۵ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۲ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در دی‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت شده» و «جعاله» با ۴۵ و ۲۳ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۶ و ۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

درآمد‌های تجمیعی

"وسینا" در دی‌ماه سال ۱۴۰۲ توانست میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود را به ۹۳۹ میلیارد تومان برساند. میزان سود رقم زده شده در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۳۶۰ میلیاردتومانی همراه بوده است. عنوان درآمدزاترین بخش از سپرده‌گذاری‌های بانک سینا در دی‌ماه مربوط به سپرده‌های بلندمدت سه‌ساله و کوتاه‌مدت است. 

درآمد‌های تجمیعی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر