بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
قرارداد ساخت تله بخار، لوله و اتصالات ابزاردقیق پتروشیمی ارغوان گستر ایلام امضا شد
قرارداد ساخت تله بخار، لوله و اتصالات ابزاردقیق میان شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام و شرکت پترو آرتان پارت امضا شد.
کد خبر : ۲۷۸۶۸۵

بورس‌نیوز : به گزارش ستاد خبری رویداد پتروکم، شامگاه چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه، در حاشیه نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲، قرارداد ساخت تله بخار، لوله و اتصالات ابزاردقیق میان وحید نام نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام و احمد طهماسبی مدیرعامل شرکت پترو آرتان پارت امضا شد.

نام نیک با اشاره به رویکردی که شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام در حمایت از ساخت داخل داشته است، گفت: با رویکرد حمایت از ساخت داخل موفق شدیم بیش از ۹۰ درصد از محصولات مورد نیازمان را از شرکت‌های داخلی تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروآرتان پارت نیز با بیان اینکه این شرکت یک مجموعه دانش‌بنیان با ۴۵۰ نفر نیروی انسانی است، گفت: این شرکت در قالب سه قرارداد مختلف بسته‌های کالایی موردنیاز پتروشیمی ارغوان گستر ایلام را تولید کرده است و توانسته‌ایم بر اساس نیازمندی‌های شرکت و اولویت‌بندی پروژه‌ها کالاها به دست آنها برسانیم.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش برگزار شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر