بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
قرارداد خط بسته‌بندی پتروشیمی ایلام با یک شرکت ایرانی امضا شد
در رویداد بین‌المللی ایران پتروکم، قرارداد ساخت خط بسته‌بندی پتروشیمی ایلام، با شرکت راپکو منعقد شد.
کد خبر : ۲۷۸۶۸۹
قرارداد خط بسته‌بندی پتروشیمی ایلام با یک شرکت ایرانی امضا شد

بورس‌نیوز: به گزارش ستاد خبری رویداد پتروکم، در حاشیه نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲، قرارداد ساخت خط بسته‌بندی پتروشیمی ایلام میان غلامحسین گرشاسبی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و علی طباطبایی مدیرعامل شرکت راپکو امضا شد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با اشاره به این که مجتمع پتروشیمی ایلام یک واحد ۳۰۰ هزارتنی است و نیازمند خط تولید بسته‌بندی است، افزود: تصمیم گرفتیم با اعتماد به شرکت‌های داخلی احداث این خط را با مناقصه به سازندگان ایرانی واگذار کنیم.

وی افزود: خط بسته‌بندی مخلوطی از دانش الکترونیک، ابزاردقیق و تجهیزات روتاری است که دو شرکت ایرانی در فضای رقابتی در این مناقصه شرکت کردند.

وی همچنین با اشاره به برنامه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس مبنی بر ایجاد پارک‌های پروپیلن تصریح کرد: باتوجه‌به این که هر مجتمع پتروشیمی به یک خط بسته‌بندی نیاز دارد، بهتر است از هم اکنون به‌صورت متمرکز شرکت‌های ایرانی برای تولید در این بخش هدایت کنیم تا بتوانیم وابستگی به ایجاد خط بسته‌بندی به خارجی‌ها را قطع کنیم.

طباطبایی با بیان اینکه پتروکم یکی حرفه‌ای‌ترین نمایشگاه‌های پتروشیمی در سطح بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: ما ۱۵ سال است که وارد حوزه بسته‌بندی پتروشیمی شده‌ایم و در این مدت توانستیم به تربیت نیروی متخصص بپردازیم و در یک فرایند پله به پله به فناوری ساخت تجهیزات بسته‌بندی در ایران دست یابیم.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر