بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
جهش ۴۵ درصدی
شرکت ایران‌خودرو از فروش محصولات خود به درآمد ۲۲ هزار و ۲۷۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۹۲۸۸

جهش ۴۵ درصدی

بورس‌نیوز:

شرکت ایران‌خودرو با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۱۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۳ هزار و ۲۴۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری نشان داد که ثبات خود را در درآمدزایی حفظ کرده است.

جهش ۴۵ درصدی

میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت خودروساز از فروش محصولات خود به درآمد ۲۲ هزار و ۲۷۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۵ درصدی همراه بود، همچنین "خودرو" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۴۵ درصدی

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که این خودروساز آبی‌پوش در بهمن‌ماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای محصولات گروه قطعات و لوازم بود که از فروش آن‌ها به درآمدزایی ۶ هزار و ۱۸۸ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش محصولا گروه پژو کسب کرد ۲۸ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو به فروش رسید عبارت است از رانا، دنا، گروه سمند، تارا، هایما و گروه پژو که دراین‌بین «گروه پژو» با کسب درآمد ۵ هزار و ۷۱۵ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

جهش ۴۵ درصدی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
جهش ۹۸ درصدی درآمد‌های
نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

جهش ۹۸ درصدی درآمد‌های "خودرو"

سرعت
در آبان‌ماه ۱۴۰۲؛

سرعت "خودرو" بیشتر شد!

روند صعودی
ایران‌خودرو در آخرین ماه پاییز؛

روند صعودی "خودرو" حفظ شده است!

ارسال نظر