بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
در بهمن‌ماه اتفاق افتاد؛

تداوم روند صعودی "کچاد"

تداوم روند صعودی
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۸۹۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۹۲۹۵

تداوم روند صعودی

بورس‌نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با سرمایه ثبت شده ۲۷ هزار و ۱۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۳ هزار و ۲۴۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که روند صعودی ادامه‌دار است.

تداوم روند صعودی

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت معدنی و صنعتی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۸۹۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۷ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۲ درصدی همراه بود، همچنین "کچاد" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

تداوم روند صعودی

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از بهمن‌ماه خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «کنسانتره آهن (خشک)» بود که از فروش این محصول، به درآمدزایی یک هزار و ۵۰۳ میلیاردتومانی دست‌یافت. "کچاد" نرخ فروش «کنسانتره آهن (خشک)» را برابر با ۳ میلیون و ۹۰۲ هزار تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد. دیگر محصولاتی که "کچاد" در بهمن‌ماه به فروش رساند عبارت‌اند از «فولاد، گندله، آهن اسفنجی و عرضه برق تولیدی (نیروگاه)» که به ترتیب فولاد و گندله ۲۸ و ۲۵ درصد از ترکیب درآمد ماهانه را رقم زده‌اند.

تداوم روند صعودی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر