بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
وگردش"در ازای هر سهم ۲۰۶ ریال سود شناسایی کرد"

رشد انفجاری درآمدهای بانک گردشگری

رشد انفجاری درآمدهای بانک گردشگری
میزان درآمد عملیاتی که این بانک در شهریورماه به در کارنامه مالی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ یک هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه دوره مشابه سال گذشته ۲۵۱ درصد رشد انفجاری را با خود به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۷۹۴۹۲

بورس نیوز:

شرکت بانک گردشگری در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد تسهیلات، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی خود طی این دوره ۶ ماهه را برابر با ۹ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد ۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال در گذشته از آن خود کرده است. میزان درآمد عملیاتی که این بانک در شهریورماه به در کارنامه مالی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ یک هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه دوره مشابه سال گذشته ۲۵۱ درصد رشد انفجاری را با خود به همراه داشته است.

خالص سایر درآمد‌ها نیز توسط "وگردش" طی این دوره ۶ ماهه با افزایش ۴۶ درصدی از مبلغ یک هزار و ۹۹۳ میلیارد تومانی در پایان شهریورماه ۱۴۰۱ به مبلغ ۲ هزار و ۹۲۱ میلیارد تومان طی این دوره رسیده است. هزینه‌های مالی بانک گردشگری در پایان شهریورماه ۲ هزار و ۵۵۸ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی شد.

رشد انفجاری درآمدهای بانک گردشگری

بانک گردشگری میزان سود خالصی که در پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ از خود باقی گذاشت برابر با ۳۰۹ میلیارد تومان بود، همچنین سود خالص در ازای هر سهم نیز طی این دوره ۲۰۶ ریال گزارش‌شده است.

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۲

"وگردش" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۱۶۶ هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده که رشد ۳۰ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته تجربه کرده است و بیشترین دارایی در اختیار بخش «تسهیلات اعطایی و مطالبات از اشخاص غیر دولتی» با مبلغی نزدیک به ۶۴ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۳۶ درصد افزایش پیدا کرد.

رشد انفجاری درآمدهای بانک گردشگری

طی این دوره ۶ میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ میزان سرمایه "وگردش" مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده بانک گردشگری در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ با رشد ۵ درصدی به ۲ هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر