بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک ثبت کرد؛

"اسیاتک" بر فراز قله درآمدزایی

بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۱۵۹ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۹۷۹۵
 
بورس‌نیوز:
 
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با سرمایه ثبت شده ۴۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۴۸۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های «خدمات اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا» درآمد کسب کند.
 
 
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک میزان درآمدی که در دوازدهمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۲۲۷ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اسفند ماه از خدمات خود در زمینه اینترنت و اطلاعات شناسایی کرد رشد ۱۴ درصدی را نسبت به ماه گذشته و ۶۷ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت انتقال داده‌ای در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
 
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۱۵۹ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه قبل افزایشی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش خدمات اینترنت در اسفندماه دربرگیرندة ۷۰ درصد از درآمد ماهانه "آسیاتک" بود. مابقی درآمد‌هایی که آسیاتک از بخش‌های «خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۶۳ و ۵ میلیارد تومان بود.
 
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
ثبات درآمدی در
تداوم موفقیت‌های شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛

ثبات درآمدی در "آسیاتک"

رکوردزنی با چاشنی عادت!
"آسیاتک" محقق کرد؛

رکوردزنی با چاشنی عادت!

سرعت بالای رکورد‌های درآمدی
شرکت آسیاتک بازهم رکورد زد؛

سرعت بالای رکورد‌های درآمدی "آسیاتک" 

ارسال نظر