بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
به مدت ۳ روز متوالی در بورس و فرابورس؛

دامنه نوسان کلیه نمادها محدود شد

دامنه نوسان کلیه نمادها محدود شد
بر اساس مصوبه سازمان بورس معاملات روز یک شنبه با دامنه محدود شده برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۷۹۸۲۹

به گزارش بورس نیوز، با تصمیم جدید در بازار سرمایه، در پی تنش‌های اخیر، دامنه بورس به مثبت و منفی یک کاهش یافت و هم اکنون روی تابلوی معاملات اعمال شده است.

اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تداوم معاملات بازار با محدودیت دامنه نوسان:

پیرو برگزاری جلسه اضطراری هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی روز جاری، مقرر گردید با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان کلیه نماد‌های سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازار‌های بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود گردد.

بدیهی است سازمان بورس با همکاری شرکت‌های بورس و فرابورس بصورت پیوسته شرایط بازار و وقایع مرتبط را رصد نموده و در صورت لزوم تصمیمات بعدی را اتخاذ و اعلام خواهد نمود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کثیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
واقعا خنده ام گرفت از اطلاعیه سازمان بورس بی غیرت و بی وجدانش که مثل همیشه با شعار حمایت از حقوق سهامداران بورس نوشته شده است!! سهامدارانی که تا دیروز بدلیل رفتارهای احمقانه رئیس بی سوادش 100 درصد از تورم عمومی عقب ماندگی دارد ولی از امروز رگ غیرت رئیس بی سوادش بیرون زده و برای درماندگی خودش و حفظ ظاهر ندای حمایت سر میدهد؟ دقیقا از کدام حمایت دم میزنید؟ حمایتی که در دو طرف معاملات با یک درصد تنظیم شده و به غیر از رکود و تشکیل صف های فروش سنگین هیچ حمایتی نمیشود. حمایت یعنی صف های فروش را در نوسان محدود یک درصد جمع آوری کنی و طرف دیگر با دامنه 10 درصد را افزایش داده شود نه اینکه با محدودیت نوسان بدون جمع آوری صف های فروش دچار رکود مضاعف کنی. فعلا ارز و سکه مسیر صعود را بدون هیچگونه محدودیتی طی میکند.