بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
انتقال
رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند گفت: بزرگترین معیاری که می‌توان به آن اشاره کرد، انتقال نماد معاملاتی "وآتی" به تابلوی اول بورس بود. این نشان دهنده این است که بازدهی‌های شرکت مورد قبول بوده و نیز در نرخ بازدهی بالاتر از  شاخص حرکت کرده است.
کد خبر : ۲۷۹۸۴۷

محمدابراهیم پورزرندی، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص طرح‌های توسعه اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند برنامه کاملی برای ساماندهی شرکت‌های تابعه آماده کرده است. در این برنامه مشخص شده که کدام شرکت در همان حالت واگذار شود، کدام یک پس از ساماندهی و ارزش آفرینی واگذار شود یا کدام شرکت را نگه داریم. اگر این برنامه در هیات مدیره بانک نیر مصوب شود، به نظر می‌رسد که بزرگترین دستاورد شرکت برای زیرمجموعه‌ها باشد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند افزود: هر سال مجمع "وآتی" بهتر از مجمع گذشته برگزار می‌شود. مجمع امسال نیزشفاف تر، به موقع‌تر و نیز با دستاورد‌های بالاتر برگزار شد.

پورزرندی همچنین درخصوص عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بزرگترین معیاری که می‌توان به آن اشاره کرد، انتقال نماد معاملاتی "وآتی" به تابلوی اول بورس بود. این نشان دهنده این است که بازدهی‌های شرکت مورد قبول بوده و نیز در نرخ بازدهی بالاتر از  شاخص حرکت کرده است.
امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد و با برنامه‌های کاملی که گفته شد، درخشان‌تر نیز خواهد شد.

رئیس هیات مدیره "وآتی" در پایان گفت: باید کمک کنیم شرکت‌ ها به یک ارزش قابل قبولی برسند و سپس بتوانیم سرمایه گذاری‌های بیشتر و توسعه بهتری برای شرکت داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۳۰ درصدی سود خالص
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در مجمع:

افزایش ۳۰ درصدی سود خالص "وآتی"/ وصول مطالبات شرکت را ادامه می‌دهیم

سود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی
در ۱۲ ماهه سال جاری رقم خورد؛

سود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی "واتی" 

ارسال نظر