بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
رشد ۱۳ درصدی صادرات زر ماکارون نسبت به ابتدای سال مالی گذشته؛

۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت

۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت
زر ماکارون در ابتدای سال مالی درآمدی که از بازار صادراتی به دست آورد ۴۳ میلیارد تومان بود و این موضوع در حالی است که در سال مالی گذشته این میزان درآمدزایی برابر با ۳۸ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۰۲۷۹

پبورس نیوز:

شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات در ابتدای سال مالی خود به دست آورد مبلغی برابر با ۱۳۲ میلیارد تومان بود، درآمد ماهانه‌ای که زر ماکارون در فروردین‌ماه سال جاری شناسایی کرد متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود.

"غزر" بیشترین سهم درآمدزایی خود را از فروش محصولات در بازار داخلی با مبلغی بالغ‌بر ۸۸ میلیارد تومان به همراه داشت و از فروش محصولات در بازار خارج از کشور نیز به درآمد ۴۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. لازم به ذکر است که میزان سرمایه اعلام شده از سوی این شرکت غذایی اعلام شد برابر با ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است. 

۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت

زر ماکارون در ابتدای سال مالی درآمدی که از بازار صادراتی به دست آورد ۴۳ میلیارد تومان بود و این موضوع در حالی است که در سال مالی گذشته این میزان درآمدزایی برابر با ۳۸ میلیارد تومان بود. اکنون این مبلغ نسبت به سال گذشته نزدیک به ۱۴ درصد افزایش را به دنبال داشت.

بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بود. این درآمدزایی مبلغی بالغ‌بر ۵۱ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول نیز در این دوره ماهانه ۲۸ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.

همان‌گونه که گفته شد زر ماکارون از فروش محصولات در بازار صادراتی ۴۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، محصولاتی که در این بازار مورد تقاضا قرار گرفتند شامل محصولات محصولات رشته‌ای و محصولات فرمی می‌شود.

۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت

شرکت زر ماکارون در فروردین‌ماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را ۴ هزار و ۴۶۷ تن به اطلاع سهامداران رساند، زر ماکارون در بازار داخل ۲ هزار و ۵۹۳ تن و در بازار صادراتی نیز یک هزار و ۸۷۴ تن از محصولات خود را مورد عرضه قرار داد.

بیشترین مقدار فروش "غزر" در این دوره به فروش رساند مربوط به ماکارونی رشته‌ای با یک هزار و ۸۴۸ تن بود و همچنین در پایان لازم به ذکر است که مقدار تولید محصولات "غزر" در فروردین‌ماه بالغ‌بر ۴ هزار و ۶۴۰ تن اعلام شد.

ادامه مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر