بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
برش سنگین
درآمد ماهانه پتروشیمی نوری در فروردین ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۸۰۶۹۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی نوری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱۲ هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان شناسایی کرد. "نوری" میزان درآمدی که در فروردین ماه سال جاری از فروش محصولات خود اعلام کرد مربوط به حضور آن در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود.

برش سنگین

بیشترین درآمد "نوری" در فروردین ماه متعلق به فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۱۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان کسب کرد، این میزان درآمد دربرگیرنده ۸۹ درصد از درآمد ماهانه بود. میزان سرمایه‌ای که پتروشیمی نوری تا پایان فروردین ماه از خود بر جای گذاشته برابر با ۹۰۰ میلیارد تومان است.

میزان درآمد ماهانه پتروشیمی نوری

درآمد ماهانه پتروشیمی نوری در فروردین ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشت، بیشترین میزان درآمدی که "نوری" طی این دوره یک‌ماهه به دست آورد در اختیار «مخلوط رافینیت (A۸۰، A۹۲)» با ۵ هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان در بازار داخل کشور بود و «برش سنگین» نیز با یک هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان در جایگاه بعدی محصول درآمدزای داخلی قرار گرفت.

برش سنگین

پتروشیمی نوری میزان درآمدزایی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به همراه داشت برابر با یک هزار و ۲۹۷ میلیارد تومان به ثبت رسید. در بازار صادراتی بیشترین درآمدی که از فروش محصولات شناسایی شد مربوط به «رافینیت» با ۵۱۸ میلیارد تومان بود.

برش سنگین

پتروشیمی نوری در فروردین ماه مقدار فروش محصولات خود را بالغ‌بر ۳۶۴ هزارتن اعلام کرد. مقدار فروش نوری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که ۳۶۳ هزارتن در کارنامه مالی این پتروشیمی به ثبت رسیده بود دچار تغییر چشمگیری نشده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر