بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
آیت‌الله رئیسی تمام زندگی خود را وقف مردم کرده بودند
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت:آیت‌الله رئیسی تمام زندگی خود را وقف مردم کرده بودند. هرجا موضوع مردم بود ایشان حضور داشتند. غم و خشم ایشان به خاطر مردم و خوشحالی و خنده ایشان هم به خاطر مردم بود
کد خبر : ۲۸۱۰۶۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، حجت الله عبدالملکی در گفتگو با ایسنا با عرض تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مصداق تام دو روایت از پیامبر و امام علی (ع) بودند.

وی افزود: روایت اول می‌فرماید؛ از ایشان (پیامبر) سوال شد که چگونه بهترین مردم باشند؟ حضرت فرمودند: بهترینِ مردم کسی است که بیشترین نفع را برای مردم داشته باشد و آیت‌الله رئیسی تمام عمر خود را وقف مردم کرد.

عبدالملکی ادامه داد: در روایت امام علی (ع) نیز می‌فرماید که کسی که بین خود و خدا را اصلاح کند، خداوند بین او و مردم را اصلاح می‌کند؛ بنابراین ایشان بدون اینکه به دنبال کسب محبوبیت باشند، بیشترین محبوبیت را داشتند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی تمام زندگی خود را وقف مردم کرده بودند، اظهار کرد: هرجا موضوع مردم بود ایشان حضور داشتند. غم و خشم ایشان به خاطر مردم و خوشحالی و خنده ایشان هم به خاطر مردم بود. ایشان ذوب در مردم بودند و بر اینکه رضایت خداوند در رضایت مردم است، کاملا واقف بودند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر