بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۳
اين شركت در هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو شيراز، علاوه بر رونمايي كاميون D270، با معرفي 12 خودروي سنگين جديد نيز كه طي 16 ماه اخير رونمايي شده، ابعاد تازه اي از موفقيت هاي خود را در توليد نسل جديد خودروهاي سنگين به نمايش مي گذارد.
کد خبر : ۲۸۳۹۰

واحد ارتباطات سايپاديزل- كاميون كمپرسي D270 براي اولين بار در هشتمين نمايشگاه خودرو شيراز به نمايش در مي آيد.

امير اسدي مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات شركت سايپاديزل در گفتگويي ضمن اعلام اين خبر افزود: اين شركت در هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو شيراز، علاوه بر رونمايي كاميون D270، با معرفي 12 خودروي سنگين جديد نيز كه طي 16 ماه اخير رونمايي شده، ابعاد تازه اي از موفقيت هاي خود را در توليد نسل جديد خودروهاي سنگين به نمايش مي گذارد.

وي افزود: اين محصولات شامل: كاميون هاي كشنده ولوو FH440، FH480 و البرز، كاميون FM440، كاميون ميكسر D375، كاميون رنو ميدلام در دو نوع كمپرسي و باري، كاميونت هاي فوتون در انواع مختلف و آذرسان و ميدي باس F33 است كه در دو فضاي باز و مسقف نمايشگاهي به نمايش در مي آيد.

اسدي گفت: شركت سايپاديزل به همراه شركت هاي زير مجموعه خود شامل: شركت خدمات فني رنا و كاوه خودرو و پنج نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش و دو عامليت بازاريابي و فروش خود در استان فارس در نمايشگاه خودرو شيراز حضور مي يابد.

گفتني است، هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نیرو محرکه شيراز از 22 لغايت 25 دي ماه در فضايي به مساحت 12 هزار مترمربع مشتمل بر 5 سالن برگزار مي گردد.

در اين نمايشگاه كه به نوعي بزرگترين رويداد نمايشگاهي منطقه جنوب كشور تلقي مي‌شود، حدود 110 شركت فعال خودروسازي در سطح كشور اعم از خودروسازان داخلي و خارجي و برخي قطعه‌سازان، آخرين دستاوردها و محصولات خود را در حوزه خودروهاي سبك و سنگين به نمايش مي گذارند.

علاقه مندان به بازديد از غرفه سايپا ديزل مي توانند در مدت برگزاري نمايشگاه از ساعت 16 الي 20 به محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي فارس واقع در شيراز، شهرك گلستان، سالن نرگس مراجعه نمايند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر