بازدید هیات سازمان بازرسی کل کشور از مرکز ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی (۱۵۲۶)

به گزارش بورس نیوز، هیات سه نفری از سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴، از مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی بازدید فنی و میدانی به عمل آوردند.
هدف از این بازدید، ارزیابی جامع عملکرد مرکز تماس و بررسی فرآیندهای اجرایی، کیفیت ارائه خدمات و نحوه پاسخگویی به مؤدیان عنوان شده است. اعضای هیات مذکور ضمن بازدید از بخشهای مختلف مرکز، با مسئولان مربوطه به تبادل نظر پرداختند تا زمینههای بهبود خدمات رسانی شناسایی شود.
در ادامه این بازدید، بهرام مردان، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری، ضمن تشریح اهداف راهاندازی مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ اظهار داشت: این مرکز بهعنوان نقطه تماس اصلی سازمان امور مالیاتی با مؤدیان، با هدف تکریم و ارتقاء سطح پاسخگویی به مشکلات و سوالات آنان راهاندازی شده است. بهرهمندی از تجهیزات نوین و تیم متخصص، فصل جدیدی در خدمترسانی مالیاتی رقم زده است.
وی افزود: سال گذشته حدود ۹۰۰ هزار تماس توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده که این مسئله نمایانگر تعامل گسترده و تلاش مستمر برای رفع دغدغههای مالیاتی مودیان است.
لازم به ذکر است، قابلیت ثبت درخواست و مشکلات به صورت تیکت در سامانه tax.gov.ir به تازگی فعال شده است که امکان ثبت و دریافت پاسخ ظرف ۲۴ ساعت را برای مودیان فراهم میکند. این اقدام موجب تسریع روند رسیدگی و ارتقاء کیفیت خدمات شده است.



