بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۳
هفته آینده؛

کدام نمادها به مجمع می روند؟

مجمع
هفته دوم تیرماه ۱۴۰۵، سهامداران بورسی در انتظار برگزاری مجامع عمومی سالیانه چند نماد مهم هستند.
کد خبر : ۳۰۶۰۰۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز،  هفته دوم تیرماه ۱۴۰۵، سهامداران بورسی در انتظار برگزاری مجامع عمومی سالیانه چند نماد مهم هستند.

براساس این گزارش، مجتمع صنایع لاستیک یزد "پیزد"، پتروشیمی ارومیه "شاروم"، شرکت نفت ایرانول "شرانل"، تامین سرمایه خلیج فارس "تفارس"، حفاری شمال "حفاری"، شرکت کشت و صنعت دشت خرم دره "زدشت"، شرکت سیمرغ "سیمرغ"، گروه صنعتی بارز "پکرمان" و "زمگسا" آماده برگزاری مجمع خواهند شد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha