بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱
عملکرد شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه در سال 88

تولید شکر سه برابر

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه 30 هزار تن شکردر سال 88 13تولید کرد که این مقدار، سه برابر تولید سال 87است.
کد خبر : ۳۰۶۴۱

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه 30 هزار تن شکردر سال 88 13تولید کرد که این مقدار، سه برابر تولید سال 87است.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی سازمان گسترش ، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با بیان این خبرگفت : سال گذشته سه هزار هکتار از اراضی هفت تپه زیر کشت نیشکر قرار گرفت که این میزان درسال جدید سه هزار هکتار افزایش می یابد و در سال 90 به 9 هزار هکتار خواهد رسید.

رضا مددی ادامه داد: سال آینده تولید شکر به 50 هزار تن و در سال 90 به 90 هزار تن خواهد رسید.

وی در خصوص برنامه ریزی این شرکت برای سودآوری تصریح کرد: در سال 90 با توجه به زیر کشت رفتن 9 هزار هکتار از اراضی هفت تپه و تولید 90 هزار تن شکر به سود 10 میلیارد ریالی و ظرفیت کامل تولیدخواهیم رسید.

مددی اضافه کرد: از زمانی که شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به سازمان گسترش واگذار شده، کارکنان شرکت متشکل از مدیران و کارگران با تمام توان، تلاش خود را برای رشد و پیشرفت هفت تپه به کار گرفته اند.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: سازمان گسترش تاکنون بیش از 640 میلیارد ریال در این شرکت هزینه کرده و معوقات و سنوات کارکنان و بازنشستگان را از سال 84 به این طرف، به صفر رسانده است.

مددی خاطرنشان کرد: با توجه به راهکارهای هدفمند سازمان گسترش ، برنامه تولید 100 هزار تن شکر را سرلوحه اهداف کشت و صنعت نیشکر هفت تپه قرار داده ایموتلاش خواهیم کرد با تولید این میزان محصول، برنامه های مدیریت سازمان را محقق سازیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر