بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹
با مقایسه عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در هفتۀ اخیر بدست آمد :

پر بازده ترین و کم بازده ترین صندوق ها

در هفته ای که گذشت صندوق های سرمایه گذاری پیشتاز ، بانک اقتصاد نوین و ممتاز به ترتیب با 3.11 ، 2.71 و 2.46 درصد بازدهی مثبت در هفته گذشته در جایگاه برترین صندوق های سرمایه گذاری قرار گرفتند .
کد خبر : ۳۱۷۷۱

به گزارش بورس نیوز در هفته ای که گذشت صندوق های سرمایه گذاری پیشتاز ، بانک اقتصاد نوین و ممتاز به ترتیب با 3.11 ، 2.71 و 2.46 درصد بازدهی مثبت در هفته گذشته در جایگاه برترین صندوق های سرمایه گذاری قرار گرفتند .

گفتنی است :صندوق های سرمایه گذاری بورسیران و گنجینه بهمن به ترتیب با 1.71 و 1.44 درصد بازدهی در هفته گذشته در رتبه های بعدی این رده بندی قرار دارند .

در همین راستا ، صندوق سرمایه گذاری پیشتاز که مدیریت آن بر عهده شرکت کارگزاری مفید است توانسته در طی ماه گذشته از 3.86 درصد بازدهی مثبت برخوردار شود به گونه ای که ، طی 448 روز کاری از عمر صندوق ، ارزش خالص هر واحد سرمایه گذاری (NAV) را با رقم 2 میلیون و 294 هزار و 891 ريال اعلام کرده است .

بر همین اساس ، کم بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری شامل کارگزاری بانک سپه ، بانک مسکن و بورس 24 به ترتیب با 2.72- ، 2.12- و 1.99- درصد بازدهی منفی در هفته گذشته شناخته شده اند .

خاطرنشان می شود صندوق های سرمایه گذاری بانک ملی ایران و شاداب به ترتیب با 1.65- و 0.97- درصد بازدهی منفی در جایگاه های بعدی این رتبه بندی در هفتۀ اخیر معرفی شده اند .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر