بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
پس از انتشار خبر مربوط به زمین گیر شدن جرثقیل نصاب و لوله گذار hl5000 شرکت فناوری آبهای عمیق صدرا در خبرگزاری ها مختلف و دریافت اخبار ضد و نقیض در این خصوص پس از تماسهای مکرر موفق به مصاحبه با بهشتی مسئول بازرگانی شرکت آبهای عمیق صدار شدیم .
کد خبر : ۴۴۸۱۹
به گزارش خبرنگار بورس نیوز ، پس از انتشار خبر مربوط به زمین گیر شدن جرثقیل نصاب و لوله گذار  hl5000 شرکت فناوری آبهای عمیق صدرا در خبرگزاری ها مختلف و دریافت اخبار ضد و نقیض در این خصوص پس از تماسهای مکرر موفق به مصاحبه با بهشتی مسئول بازرگانی شرکت آبهای عمیق صدار شدیم .

وی با تایید این خبر اظهار داشت سهامدار اصلی شرکت آبهای عمیق ،  شرکت صدراست و هر اتفاق در شرکت آبهای عمیق تاثیر خود را بر صدرا می گذارد زیرا تمام اموال و دارایی ما متعلق به سهامدار 100% یعنی صدرا می باشد اما نکته اصلی در خصوص این واقعه آن است که این رخداد خوشبختانه در زمانی بوده است که ما قراردادی بابت نصب نداشتیم و در حال حاضر تمام پروژه ها از مرحله نصب گذشته و در مرحله ساخت قرار دارد و حداقل تا یکسال آینده نیازی به استفاده از این جرثقیل نداریم .

وی خاطر نشان کرد مذاکرات فشرده برای  تعمیر این جرثقیل در حال انجام است که با توجه به زمان باقی مانده جای نگرانی نیست .

بهشتی در ادامه یاد آور شد که شرکت در حال حاضر با ظرفیت کامل کار می کند و امکان عقد قرارداد جدید تا سال آینده وجود ندارد به همین دلیل نگران این رخداد نیستیم .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر