بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
در هفتمين نمايشگاه تجهيزات فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ارائه مي‌شود:

راهكار جامع همكاران سيستم براي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي، تك شعبه‌ اي و اصناف

امیرمصطفی اعرابی‌پور، مدیر فروش همکاران سیستم با بیان این خبر گفت: با توجه به رویکرد گسترده بازار به تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نياز آنها به راهكارهاي نرم‌افزاری یکپارچه و همچنين تجربه‌هاي موفق همكاران سيستم در اين حوزه، مي‌توانيم پاسخگوي اين نياز بازار باشيم.
کد خبر : ۵۹۲۷۰

راهکار فروشگاهی همکاران سیستم در هفتمين نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه خواهد شد و این شرکت در کنارراهكار مناسب براي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي، سيستم فروشگاهي سپيدار، براي اصناف و فروشگاه‌هاي تك شعبه ای را نيز ارائه می‌کند.

به گزارش بورس نیوز ، امیرمصطفی اعرابی‌پور، مدیر فروش همکاران سیستم با بیان این خبر گفت: با توجه به رویکرد گسترده بازار به تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نياز آنها به راهكارهاي نرم‌افزاری یکپارچه و همچنين تجربه‌هاي موفق همكاران سيستم در اين حوزه، مي‌توانيم پاسخگوي اين نياز بازار باشيم.

وي تاکید کرد: سیستمهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل ماهیت خود به سیستم‌های پایه مانند تامین و انبار متکی‌اند این در حالی است که اغلب سیستم‌های نرم‌افزاری موجود بدون اتصال به بخش‌های عملیاتی، صرفا بخش فروش را هدف قرار داده‌اند.

اعرابی‌پور درباره مزیت‌های راهکار يكپارچه فروشگاهی همکاران سیستم گفت: استفاده از این راهکار سه مزیت بهینه‌سازی فرایندهای اطلاعاتی و عملیاتی، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی را برای فروشگاهها ایجاد می‌کند.

مدير فروش همكاران سيستم اظهار داشت كه در این نمایشگاه همچنین شركت سپيدار سيستم، از شركت‌هاي زيرمجموعه همكاران سيستم، محصول جديد خود را كه براي فروشگاه‌هاي تك شعبه‌اي توليد شده براي اولين بار در اين نمايشگاه معرفي و رونمايي مي‌كند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر