فلزی ها در درصدهای مثبت
در ادامه روند هفته گذشته نماد شرکتهای فلزی اکثراً مثبت معامله می شوند. که در این بین شرکتهای تولید کننده روی به سر گروهی معادن روی ایران از قوت و قدرت بیشتری در معاملات برخوردار می باشند.
البته شایان ذکر است که در هفته های گذشته فولاد خوزستان بهترین بازدهی را در این گروه به خود اختصاص داده بود.
گزارش خطا
0 پسندیدم
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه