بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر : ۶۷۳۲۹
"همشهری اقتصاد" در شماره خردادماه خود با داوری 150 نفر از نخبگان علمی، مدیریتی و رسانه‌ای کشور، چهره‌های برتر اقتصاد ایران در سال 90 را نهایی و اعلام کرد که براساس آن، محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و رستم قاسمی وزیر نفت به عنوان سه چهره برتر اقتصاد ایران در سال جهاد اقتصادی معرفی شدند.

گزارش ویژه از یک روز کاری چهره‌های برتر در این شماره "همشهری اقتصاد" خودنمایی می‌کند. این مجله در گزارشی به روایتی از زندگی کاری و شخصی محمد نهاوندیان با تیتر "اقتصاددان اخلاق‌گرا"، احمدی توکلی با تیتر "مرد مطالبه گر اقتصاد ایران" و رستم قاسمی با تیتر "سردار مقابله با تحریم‌ها" پرداخته است.

در شماره جدید این مجله مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اصل 44 همزمان با سالروز ابلاغ برخی از بندهای این اصل مورد بررسی قرار گرفته و گفتگوهایی با برخی اساتید دانشگاه و اعضای اتاق بازرگانی انجام شده است.

همشهری اقتصاد در این شماره نگاهی ویژه - 18 صفحه - به اندیشه یک متفکر ایرانی ( مرحوم حسین عظیمی) به مناسبت سالروز درگذشت این اقتصاددان متفکر داشته است.
"جدول ماراتن قیمتها در بازار"، " اجاره بها از تورم رسمی سبقت گرفت"، "فشار اقتصادی به 30 میلیون ایرانی با اجرای شتاب‌زده فاز دوم هدفمندی"، " درآمد 20 میلیارد تومان کدرهگیری به جیب چه کسانی می‌رود"، " گرانی مرغ سر سفره مردم"، " معدن با طعم فساد" و "پرتلاطم‌ترین سال قیمت در تاریخ بازار خودرو ایران"عنوان چندین گزارش محوری همشهری اقتصاد در شماره خردادماه است.
 
 
همچنین در این شماره گزارش‌هایی با عناوین "افسارگسیختگی قیمت نهاده‌های کشاورزی"، " آثار فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بر بورس"، "برترین‌های بازار سهام در یک ماهه اخیر"، "وضعیت آزاردهنده شهرک‌های صنعتی"، "بحران‌هایی که سیاست اشتغال‌زای "پول محور" برای بانکها درست کرد"، " یکسال پس از ادغام؛ فقط یک وزیر کم شد!" ،"ماجرای قراردادهایی که نیروی کار را به استثمار می‌گیرد!"، "ماشین چاپ پول خاموش شدنی نیست"، " فرجام تورم‌های تاریخی" و "ماجرای بنزین رام نشدنی" منتشر شده است.
 
همشهری اقتصاد در این شماره با بررسی وضعیت بزرگترین نهاد آموزشی کشور، 21 توصیه سیاسی برای تحول آموزشی در راستای توسعه پایدار ارائه کرده است. 
 
آثار و گفتگوهایی با یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران، فرشاد مومنی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، علیرضا ضیغمی معاون وزیر نفت، محمود رسولی نژاد مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، بیژن بیدآباد اقتصاددان، عبدالعلی صاحب محمدی معاون وزیر راه و شهرسازی، لطفعلی بخشی استاد دانشگاه، محسن حاتم معاون وزارت صنایع سابق و سیدمحمود کریمی رئیس کل بیمه مرکزی در شماره خرداد ماه همشهری اقتصاد منتشر شده است.
 
شماره خردادماه همشهری اقتصاد در 230 صفحه و به قیمت 2500 تومان به روی دکه‌های روزنامه‌فروشی آمده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر