بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴
کد خبر : ۶۸۸۴۰
به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، "ناصر قدیرکاشانی" با اعلام این خبر اظهار داشت: از این پس تمامی خدمات ارتباطی از جمله فروش تلفن ثابت ، ADSLو پهنای باند شامل فروش مودم و تجهیزات نصب و نگهداری و پشتیبانی فنی، خدمات مشترکین همراه اول، فروش نصب و پشتیبانی فنی IPTVتوسط خدمات اول TCTانجام می گیرد.


وی با بیان این که فروش سیم کارت و کارت شارژ، فروش باندلینگ، فروش تلفن‎های رند 4-5 و 8 رقمی، خدمات بانکی، خدمات بیمه‎ای، نیز در این مرکز انجام می گیرد، گفت: فروش گوشی تلفن، موبایل، کامپیوتر و تجهیزات مرتبط، خدمات شرکت‎های زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران، چاپ، پاکت گذاری تبلیغات و توزیع قبوض، خدمات ارزش افزوده (VAS)، تبلیغات فضاهای موجود مخابراتی ، بازاریابی، سرمایه گذاری و توسعه خدمات و کلیه خدمات قابل ارائه در مراکز مشترکین مخابرات استان تهران (و تلفن های 190-1899-2828 و 3838) توسط خدمات اول TCTانجام خواهد پذیرفت.


وی افزود: تجارب مفید و ارزشمند خدمات اول در ارائه خدمات به مشترکین همراه اول با نوآوری و خلاقیت همراه بوده که سبب جلب رضایت مشترکین ، مدیران و صاحبان سهام شده است.


مدیرعامل گروه خدمات اول تصریح کرد: تمامی خدمات مخابرات استان تهران در مراکز مخابراتی نیز توسط خدمات اول ارائه می شود.


وی با اعلام این خبر که یکی از برنامه‎های خدمات اول TCT ارائه اکثر خدمات فوق الذکر به صورت غیر حضوری و از طریق پیک موتوری در آدرس مورد تقاضای مشترکین و متقاضیان است، ادامه داد: برای ارائه‎ی این گونه خدمات ویژه، مشترکین و متقاضیان برای دریافت خدمات مورد نیاز خود هیچ‎گونه محدودیت زمانی و مکانی نخواهند داشت.


مدیرعامل گروه خدمات اول، سرعت عمل در ارائه خدمات و حذف موانع غیر ضروری و روال طولانی مدت اداری و دولتی که موجب سهولت دسترسی مشترکین و متقاضیان به خدمات مورد نیاز می شود را بزرگترین تفاوت قابل مشاهده ظرف ماه آینده در 120 شعبه شرکت خدمات اول در شهر تهران و البرز برشمرد و تصریح کرد: تغییرات انجام شده توسط خدمات اول TCTبه عنوان بخش خصوصی موجب انقلاب عظیمی در صنعت مخابرات کشور در سال 1391 خواهد بود که طی سالیان اخیر بی نظیر است.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: با حذف کلیه پیمانکاران مراکز مخابراتی ، از ابتدای خرداد ماه کلیه پرسنل به تعداد تقریبی 1260 نفر با خدمات اول TCT قرارداد منعقد نموده اند و حقوق خرداد ماه خود را از طریق بانک انصار از خدمات اول TCT دریافت می نمایند.


قدیرکاشانی افزود: جهت احترام مضاعف به مشترکین و متقاضیان و پرسنل شاغل، کلیه مراکز مخابراتی که نیاز به تغییر دکوراسیون دارند، بازسازی و یا نوسازی شده و این در حالی است که در حال حاضر 3 مرکز شیخ فضل ا... واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی و مرکز کلانتری واقع در خیابان گاندی و مرکز قدس واقع در خیابان امیر آباد با بازسازی کامل آماده بهره برداری و مشاهده کارشناسان می باشد.


وی با اعلام این که از این پس 120 مرکز مخابراتی استان تهران و البرز از بدنه مدیریتی مخابرات جدا شده و با حضور مدیر جدید به نمایندگی از خدمات اول TCTمدیریت و هدایت خواهند شد، گفت: از این تاریخ به بعد مراکز مخابراتی به عنوان شعبه خدمات اول TCTمشغول به فعالیت خواهند بود. به عنوان مثال واحد امور مشترکین مرکز مخابراتی شیخ فضل ا... نوری تبدیل به شرکت خدمات اول TCTشعبه شهید شیخ فضل ا... نوری خواهد شد.


مشکلات پرسنل شاغل در شعب خدمات اول TCT برطرف می شود


به گزارش سیتنا، مدیرعامل گروه خدمات اول یکی از مهمترین برنامه های خدمات اول TCTبرطرف نمودن مشکلات و موارد موجود پرسنل شاغل در شعب خدمات اول TCTدانست و افزود: در این راستا طی برگزاری 3 همایش در تهران و البرز ظرف هفته گذشته ، کلیه پرسنل در خصوص سیاست‎های اجرایی شرکت و اهداف مورد نظر توجیه شده و مطالب آنان نیز جهت پیگیری دقیق به صورت مکتوب دریافت شده که در سریع ترین زمان ممکن به موارد مطرح شده ترتیت اثر داده خواهد شد.


وی اظهار داشت: ضمناً با ارتباط نزدیک میان مدیرعامل و پرسنل خدمات اول TCT، به سرعت کلیه پرسنل با اهداف شرکت همسو شده و ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان در بالاترین سطح کفیت و کمیت انجام خواهد پذیرفت؛ همچنین از این تاریخ به بعد پرسنل بعد از طی دوره‎های آموزش تخصصی در خصوص ارائه هریک ازخدمات ، حقوق خود را علاوه بر مبلغ دریافتی قبلی به صورت پورسانتی و براساس میزان کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مشترکین و متقاضیان دریافت خواهند نمود که این نکته سبب افزایش میزان بهره وری شرکت و افزایش حقوق دریافتی پرسنل خواهد شد و با تغییر نظام ساعت مزدی به کارمزدی و حاکم بودن اصل شایسته سالاری برای پرسنل بزودی تغییرات قابل توجهی را در بخش ارائه خدمات مخابراتی شاهد خواهیم بود.


اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر از جوانان در خدمات اول TCT میسر می شود


به گزارش سیتنا، قدیر کاشانی اضافه کرد: مهندس روح اللهی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران تأکید ویژه ای به حفظ اشتغال پرسنل دارد که در صورت همکاری پرسنل در راه رسیدن به اهداف خدمات اول TCT، هیچگونه تعدیل نیرویی نخواهیم داشت و با توجه به ظرفیت موجود حتی امکان اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر از جوانان جویای کار نیز در مجموعه خدمات اول TCTمیسر خواهد بود.


وی شماره 8787 را به عنوان تلفن دفتر مرکزی و سایت WWW.TCT1.IR را به عنوان سایت اطلاع رسانی خدمات اول TCTو محل دفتر مرکزی را میدان هفت تیر-خ شهید لطفی- پلاک 66 معرفی نمود و گفت: خدمات اول TCTآمادگی خرید – مشارکت و هرگونه همکاری در زمینه طرح های تجاری و درآمدزا که قابل ارائه در مراکز مخابراتی باشد را از صاحب نظران و متفکرین اقتصادی دارد و از همه کارشناسانی که تمایل به همکاری در مجموعه خدمات اول TCT به صورت تخصصی و با ارائه طرح و ایده دارند رسماً دعوت به همکاری می نماید.


مدیرعامل گروه خدمات اول ابراز امیدواری کرد: بزودی شاهد برنامه های قابل توجه بازاریابی و تبلیغات گسترده جهت خدمات قابل ارائه خواهیم بود و تصمیم داریم همگام با تکنولوژیروز دنیا امکان استفاده مشترکین و متقاضیان را از آخرین دستاوردهای ارتباطی و مخابراتی و سرویس های ارزش افزوده فراهم آوریم تا مشترکین و متقاضیان تفاوتهای ایجاد شده را به وضوح مشاهده نمایند.


وی در پایان افزود: خدمات اول TCTبا دارا بودن 120 شعبه با متوسط متراژ 200 متر در بهترین نقاط تجاری و اداری و به عنوان بزرگترین شبکه بخش خصوصی در سطح استان تهران و البرز آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به مشتریان – مشترکین و متقاضیان و مراجعین وزارتخانه ها- کلیه سازمانها، نهادها برندهای تجاری و ارگانهای مختلف جهت سهولت دسترسی آحاد همشهریان به خدمات مورد نیاز اعلام می نماید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر