پس از بنز، بی . ام . دبلیو، پورشه و بوگاتی حالا نوبت به آلفارومئو رسیده تا در خیابانهای تهران، شانس خود برای فروش را امتحان کند.
به گزارش "اقتصاد ایرانی" کمپین تبلیغاتی این خودرو در پاساژهای لوکس شمال شهر تهران به راه افتاده است.
در یکی از این کمپینها خودروی آلفارومئو مدتی رونمایی و پس از آن پلاکاردی جایگزین خودرو شد که روی آن نوشته شده بود: "کاش یه بار دیگه ببینمش!".
بر این اساس تا کنون این خودرو برای وارد کنندگان آن فروشی حدود 10 میلیارد تومانی به ارمغان آورده است.
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
نظر شما درباره نحوه واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس چیست؟