بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵
همچنین شرکت سرمایه گذاری سمند سه میلیون سهم ایران خودرو را فروخت و حدود 10 درصد از سهام شرکت صنایع آذراب در حالی مورد معامله قرار گرفت که شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت اقدام به فروش دو میلیون سهم مذکور کرد و احتمال می رود که مابقی سهام عرضه شده در نماد مذکور توسط سازمان خصوص سازی صورت گرفته است.
کد خبر : ۸۱۵۵۵
معاملات روز گذشته تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شاخص کل با افت 175 واحدی از 31 هزار و 271 واحد به 31 هزار و 96 واحد رسید. در این میان ارزش معاملات با 29.9 درصد افزایش نسبت به روز قبل به رقم 939 میلیارد ریال رسید و حجم معاملات نیز با افزایشی 50 درصدی نسبت به روز قبل به 522 میلیون سهم بالغ گردید.

براساس گزارش بورس نیوز، شرکت پرشیا ایکوئیتی فاند سه میلیون سهم شرکت توسعه صنعتی ایران را خرید و شرکت خدمات بندری پلی اکریل ماهشهر همچون روزهای گذشته اقدام به خرید بیش از 66 میلیون سهم شرکت پلی اکریل کرد.

همچنین دو میلیون و 800 هزار سهم کویر تایر به سبد سرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری اعتضاد غدیر رفت و شرکت فولاد مبارکه خریدار بیش از پنج میلیون سهم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بود.

در این میان شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس پنج میلیون و 700 هزار سهم شرکت سرمایه گذاری ملت را خرید و صندوق تأمین آتیه کارکنان بانک ملت 10 میلیون سهم بانک ملت را به پرتفوی بورسی خود افزود.

این در حالی است که عده ای از حقوقی ها نیز در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به عرضه سهام تحت تملک خود کردند.

در این میان شرکت های مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان و الیاف زاینده رود هر کدام بیش از 24 میلیون سهم پلی اکریل را فروختند.

شرکت سرمایه گذاری حمل و نقل تأمین نیز بالغ بر 103 میلیون سهم سایپا را از سبد سرمایه گذاری های خود خارج کرد و شرکت بیمه ملت فروشنده بیش از سه میلیون سهم شرکت مس شهید باهنر بود.

همچنین شرکت سرمایه گذاری سمند سه میلیون سهم ایران خودرو را فروخت و حدود 10 درصد از سهام شرکت صنایع آذراب در حالی مورد معامله قرار گرفت که شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت اقدام به فروش دو میلیون سهم مذکور کرد و احتمال می رود که مابقی سهام عرضه شده در نماد مذکور توسط سازمان خصوص سازی و با فروش سهام صدرا صورت گرفته است.

طی معاملات دیروز شرکت سرمایه گذاری غدیر بالغ بر چهار میلیون سهم "پکویر" را فروخت و شرکت سرمایه گذاری مهرگان نیز پنج میلیون سهم "کگل" را از پرتفوی بورسی خود خارج کرد.

در پایان این گزارش می افزاید، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا بیش از 12 میلیون سهم بانک ملت را به فروش رسانید و شرکت توسعه معادن روی ایران به عنوان سهامدار عمده زنگان بیش از چهار میلیون سهم را در نماد مذکور به بازار عرضه کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر