بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر : ۱۶۲۵۱۰
نویسنده :
محمد اسدنژاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،شرکت مارگارین براساس گزارش شفاف سازی اعلام نموده که با توجه به تکلیف مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 30 آذرماه 1393 اقدام به نهایی نمودن مانده حساب خود با شرکت بازرگانی دولتی ایران نموده است که اثر سود وزیان ناشی از تطبیق حساب مزبور در صورت های مالی حسابرسی نشده اعمال گردیده است.

شایان ذکر است سود هر سهم در صورت های مالی حسابرسی نشده مبلغ 667 ریال محاسبه گردیده، که با توجه به نظر حسابرس محترم در رعایت اصل محافظه کاری قسمتی در حساب ها اعمال که در نتیجه اثرات آن نسبت به کل سود 28 درصد بوده و سود هر سهم مبلغ 149 ریال کاهش و به مبلغ 518 ریال اعمال گردید. بدیهی است پس از تسویه حساب نهایی با شرکت بازرگانی دولتی ایران مراتب به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
جناب آقای ربیعی ،‌ حسابرس شما در گزارش حسابرسی خودش نوشته است که 52 میلیارد ریال سود الکی از بدهی به شرکت بازرگانی دولتی در حسابهای خودتان ثبت کرده اید. تعدیلات سنواتی مارگارین هم که 24 تومان به ازای هر سهم است. جمع این دو مبلغ 38 تومان می شود. اگر از 51 تومان سود ساختگی جنابعالی کسر کنیم ، سود مارگارین می شود 13 تومان برای هر سهم. بگذریم که 8 میلیارد تومان سود فروش مواد اولیه داشته اید که اگر این را هم کم کنیم به زیان می رسید . یعنی عملا جنابعالی در سال مالی گذشته بازار را با گزارش های واهی فریب می داده اید. شفاف سازی قبلی شما که بعد از سال مالی مارگارین منتشر شده است ،‌ اعلام کرده است که شرکت به سود بودجه شده می رسد در حالی که اگر تعدیلات حسابرس را اعمال کنیم سودی برای شرکت باقی نخواهد ماند. واقعا برای واحد نظارت بر ناشران بورسی متاسفم که هیچ اقدامی برای گزارش های هر دمبیل شما نمی کند.
علی
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کجای کاری عزیزم
دیروز زنگ زدم به امور سهامشون
میگم مسئول این شیرین کاری کیه ؟
آیا کسی در این مجموعه نباید الان پاسخگوی ما باشه؟

ایشون هم خندید و گفت : نه ، کی به کیه

متاسفم
نه برای شرکت مارگارین
برای گزارشات جعلی حسابرسی که ما بر اساسش عمل میکنیم و آخر سال میفهمیم جعلی بوده ، و سازمان بورس هیچ کاری نمیکنه

فساد در این بازار بیداد میکنه
همین میشه که شبندر یدفه دلش هوس میکنه سودش -2 بشه
همین میشه که فخوز یدفه یادش میوفته سودش از 200 تومان 2 سال قبل میشه 2 تومان

بورس نیوز!
جان مادرت به جای اینکه صبح تا شب از خودرویی ها میگی ، پیگیر از خیانتها و فسادهای آشکار باش