بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر : ۱۶۵۰۳۹
رئيس پليس راهور ناجا جزييات طرح بخشودگي دير کرد جرايم را تشريح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار تقي مهري در تشريح طرح بخشودگي جرايم رانندگي اظهار کرد : به محض ابلاغ اين مصوبه توسط هيئت دولت ، اين طرح اجرايي و در اين راستا؛ تنها ديرکرد جرايم رانندگي تا پايان سال 94 بخشوده خواهد شد و رانندگان بايد اصل جريمه را پرداخت کنند.

وي افزود : شهروندان مي‌توانند با مراجعه به سايت راهور 120 ، پليس 10 + و دفاتر پيشخوان دولت، سامانه پيامکي 1101202020 از ميزان جرايم خود مطلع شوند.

رئيس پليس راهور ناجا ادامه داد: براساس مصوبه هيئت دولت، ديرکرد جرايم راهنمايي و رانندگي تا پايان سال 94 بخشيده خواهد شد و برابر قانون نيز از زمان ابلاغ مصوبه تا اجرايي شدن آن دوهفته فرصت داريم.

وي مطرح کرد : البته بخشش ديرکرد جرايم، تخلفاتي که به صورت "تسليمي" و يا" الصاقي" به راننده داده مي‌شود را در برمي‌گيرد که اگر 60 روز از پرداخت آن بگذرد، مبلغ جريمه و ديرکرد دو برابر خواهد شد که تنها ديرکرد جرايم تا پايان سال 94 برابر اين مصوبه بخشوده خواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، طرح بخشودگي ديرکرد جرايم رانندگي تا پايان سال 94 از جمله پيشنهاد هاي ناجا به مجلس شوراي اسلامي است و پس از بررسي اين پيشنهاد، نمايندگان مجلس مصوب کردند در صورت پرداخت و تسويه حساب قبوض جريمه‌هاي رانندگي توسط مالکان خودرو، دير کرد جرايم رانندگي ناشي از عدم ‌پرداخت تا پايان 94 ، بخشيده مي‌شود. اين طرح به زودي با ابلاغ هيئت دولت اجرايي خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
اخد دیرکرد حرام است