بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر : ۱۶۵۱۵۶
شهردار تهران گفت: در مورد حادثه شهران باید از اظهار نظر سلیقه ای و مبتنی بر حدس و گمان پرهیز کرد.

به گزارش میزان، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با حادثه روز گذشته انفجار خط لوله گاز در شهران یادداشتی را منتشر کرد که در زیر می خوانید.

انفجار و آتش‌سوزی در شهران، امتحانی بود برای همه دستگاه‌های مسئول و مرتبط با مدیریت بحران.  به همه دست اندركاران كه با سرعت و مسئولانه پای كار آمدند و جلوی بروز خسارات جانی را گرفتند، خدا قوت می‌گویم و به شهروندان عزیز شهرانی اطمینان می‌دهم كه با تمام توان و بضاعت، تا برگشت كامل شرایط به حالت عادی، كنارشان هستیم.

خوشبختانه بخش مهمی از مشكلات ایجاد شده برطرف شده كه اطلاعات آن از مجاری رسمی مرتبط، به شهروندان رسیده است و این روند ادامه خواهد داشت.  تا اتمام بررسی‌های دقیق و علمی از همه می‌خواهم كه از اظهارنظرهای سلیقه‌ای و مبتنی بر حدس و گمان و از آن بدتر، براساس اغراض سیاسی پرهیز كنند و در عوض تلاش كنند تا آلام شهروندان كاهش یابد و مسیر بررسی‌های كارشناسانه هموار شود.

همچنان معتقدم كه یكی از نقصان‌های اصلی كه در چنین بزنگاه‌هایی رخ می‌نماید،فقدان مدیریت یکپارچه شهری است. 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ESTONIA
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
آقای شهردار، احتمالا پوزشی، عذرخواهی، تسلیتی، استعفایی، نه بر اساس اغراض سیاسی بلکه براساس وجدان انسانی در کار نیست؟
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
اقای شهردار محترم تهران مگر این شهر نقشه ندارد لوله اب , گاز .مخابرات ,قنات , در کجاها قرار دارند ؟ کار یکبار که نیست تمام قنوات تهران را به همین گونه کور کردند هر وقت کنده کاری است لوله اب می ترکد حالا این بار قرعه بنام گاز افتاد که اتش سوزی وحشت افرین شد و صدای همه در امد .خیابان بعد سالها تخریب اسفالت می شود چند روز نمی گذرد سازمان اب یا گاز یا مخابرات خیابان را می کند کارش که تمام شد خاک می ریزد به امان خدا رها می کند و می رود چرا هیچ هماهنگی بین ارگانها و شهرداری نیست ؟