بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

«اکبر عبدی» همچنان ممنوع‌الملاقات است

کد خبر : ۱۶۵۹۲۸
اکبر عبدی این روزها بنا به دستور پزشک در خانه به سر می‌برد و همچنان دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران داماد اکبر عبدی در خصوص وضعیت جسمانی این روزهای عبدی گفت: آقای عبدی را از شمال پس از گذراندن دوره استراحت به تهران منتقل کردیم. حال جسمانی و روحی‌اش خوب است و خدا را شکر مشکل حادی ندارد.

وی افزود: البته اکبر عبدی بنا بر دستور پزشک فعلا ممنوع‌الملاقات هستند و از خانه بیرون نمی‌روند.

شایان ذکر است؛ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون چندی پیش با عارضه کلیوی دست و پنجه نرم می‌کرد اما خوشبختانه خطر رفع شد و با دستور پزشک مدتی را در شمال ایران جهت استراحت به سر برد. او این روزها به تهران منتقل شده است.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
امیررضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
خدا به همه ما سلامتی بده به اکبر عبدی هم بده چون اقساط خونه آنتالیا آقای عبدی باید با کار کردن توی فیلم های ایرانی جور بشه !!!
ناشناس
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
اکبر عبدی بازم شرف داره به این بازیگرای دهه 80 و 90 که پول پارو می کنن

البته من که فقط ماهواره میبینم اصلا آنتن نداریم البته حیف شد فوتبال اروپا را از اینترنت با کیفیت کم دیدیم
ناشناس
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
افرین و احسنت بر امیررضا ... اخراجی ها یادمان نرفته .... انتالیا .